Fika i Årsta sthlm?
Är intresserad av att träffa andra mammor och bebisar i 6-12mån åldern då jag har en son på 7 mån.
Gärna promenader, fika osv under dagtid.
Hör av er!
Är intresserad av att träffa andra mammor och bebisar i 6-12mån åldern då jag har en son på 7 mån.
Gärna promenader, fika osv under dagtid.
Hör av er!
Min son är "bara" 4 månader, men kanske skulle kunna vara kul att ses ändå :)
Är 21 och bor på kungsholmen.
Vi träffas gärna, min yngsta är 7½ månad :)
Självklart :)
Skulle vara jättekul!
När passar dt er bäst?
För oss funkar alla dagar, helst innan tre eftersom jag hämtar stora tjejen på dagis då. Men det spelar egentligen inte så stor roll, min sambo kan ju hämta också
Då är frågan vart vi ska ses? Vart bor du Juhanna?
Jag bor i Sundbyberg
Så tjejer, vart ska vi ses och när?
Jag är bara upptagen på måndag nästa vecka. Sen är jag ledig :)
Jag har gjort illa knät och kan inte alls ses den här veckan. Men någon gång av mitten nästa vecka eller senare kan jag ses. Då borde i alla fall knät vara bra.
Aj då
Hoppas dt blir bättre!
Bara att skriva när du känner dig bättre så bestämmer vi tid och vart !
Kom gärna till Tuben Ungdomens hus i Farsta där jag jobbar! vi har verksamhet för unga föräldrar varje måndag! Idag ska vi laga mat i en parklek alldeles i krokarna av Farsta centrum! Vi har en facebook sida som du kan kolla in om du vill se vad som mer händer fram till sommaren...
Ses?
Ylva
Nu är jag lite bättre, kan gå i alla fall. Så den här veckan skulle jag kunna ses. Är det någon annan som har lust?
Har varit full rulle i två veckor nu. Men har äntligen hunnit landa :) Jag är ledig så gott som hela veckan ifall ngn har tid att ses?
Jag har tid att ses alla dagar utm torsdag :)
Kom på att jag inte alls kan idag. Ska till vårdcentralen. Men fredag eller nästa vecka kan jag :)
Vilken tur! Kom precis från bvc och liten fick vaccination mot tbc :(
På fredag kan jag inte, men ska vi säga måndag nästa vecka?
Sorry att jag inte skrivit tidagre. Både jag och mina barn har blivit sjuka. Men nästa vecka då? Då ska vi nog vara bättre :)
Oj då, låter inte kul !
passar måndag ellr onsdag nästa vecka?
Krya på er :)
Jag har sån jäkla otur hela tiden, jag har fått halsfluss. Men antar att det blir så när man är på vårdcentralen hela tiden.
Även om jag kommer vara bra nästa vecka är jag ju inte helt frisk, och jag vill inte riskera att smitta ner er.
Men jag kan ju skriva sen när jag har blivit frisk och avslutat min pencelinbehandling.