christine79 skrev 2010-05-21 09:24:30 följande:
Hej Maria!Jag sitter i ungefär samma sits som dig.. Har fått 3 missfall på 7 månader, har varit på en halv utredning efter 2:a missfallet men då hittade de inga fel..Detta var på Calanderska, man får bekosta det själv men man får bra bemötande och kort vämtetid så det kan det vara värt. Mitt senaste missfall pågår också nu, är knäckt och allt känns ganska mörkt just nu. Vilken vecka får du dina missfal?Alla mina börjar med att symtom avstannar sedan börjar blödningar i vecka 6-7. Hoppas allt går bra för dig och att du får fin hjälp.kram
Tack för ditt svar! Beklagar verkligen dina missfall... måste vara nattsvart för dig just nu...
När jag skrev tråden hade jag blött hela kvällen och väntade bara på att missfallet skulle sätta igång ordentligt... men det gjorde det inte.... Detta är ju snart tre veckor sedan och sedan dess har jag "bara" haft bruna flytningar/blödningar. Har dessutom alla gravsymptom kvar. Har inte fått komma på någon undersökning (finns inga resurser...) så jag kan ju inte vara säker på att det bara varit ofarliga blödningar, men det är vad jag får tro nu i alla fall...
Mitt första missfall kom i v 6 och det andra i v 14.
Hoppas verkligen att det blir en fjärde gången gillt för dig såsmåningom. Kramar...