• Tildes pappa

Pappalediga i Haninge med omnejd?

Tjena,

Jag bor i Vendelsö och är från och med den 1/4 pappaledig med min dotter Tilde som snart är 10 månader.
    Nu när jag vant mig vid att vara pappaledig vill jag gärna komma i kontakt med andra pappor som är pappalediga och bor i Haninge eller i närheten. 
    Tänkte att det kan vara kul att ha någon att snacka lite skit med och hitta på saker med nu när det äntligen är vår.

• Svar på tråden Pappalediga i Haninge med omnejd?
  • EnTiger

Tjena, jag blev bara så förvånad av just "haninge med omnejd" så jag var tvungen att skriva nåt, haha.

Jag bor själv i haninge, har gjort hela mitt liv faktiskt. Hade gärna nappat på detta men nu har jag tyvärr 23veckor kvar till mitt lilla underverk kommer till världen, så är ju inte riktigt aktuellt för mig än på ett ganska bra tag.. :)

• Tildes pappa

Gratulerar till att du ska bli pappa.
    Hoppas allt gått bra hittills och att det gör det under resterande av graviditeten.

Ja det var ju synd att du inte är pappaledig nu.

• Tildes pappa

Finns det verkligen inte några pappor här på Familjeliv som bor i Haninge och är pappalediga nu eller blir det snart?

• abraxe

Jag blir pappaledig till hösten eller så. Bor i Tyresö. Vet att det funnits en sån här tråd för några månader sedan och det var inte mycket svar i den heller. Verkar inte som att pappor från detta område är på familjeliv! ;)

• micael

Halloj

Jag är numera Pappaledig på heltid sedan 1/10

Vet inte hur det är med din ledighet nu men släng i väg ett mail så svarar jag vid tillfälle.

Tänkte försöka ta mig upp till öppna förskolan i Eskilskyrkan i morgon..

Ses där?

Mvh

Micke

Svar på tråden Pappalediga i Haninge med omnejd?