-
-
Svar på tråden Äggdonation med bf i april
-
Ingen som gjort äggdonation och ska snart föda eller gjort det nyligen????????
-
Hur går det för er? Känner du av något än? Jag har en son som är fem månader snart som kom till med hjälp av äggdonation.
Kram
Bette -
Hej Bette,
Vad mysigt längtar......................................................
Här är det segt ....hade bf 16/4 men det händer ingenting! Har hört att barn genom äggdonation kommer oftast för tidigt men tydligen inte i det här fallet.
Har tid imorgon för kontroll och ev./eller det blir igångsättning...
Hur går det för er? Hur gick det med förlossningen och i vilken v fick du din son? -
Vi hade planerat kejsarsnitt i vecka 39+1, det var mycket smidigt faktiskt. Jag känner att om jag ska ett till barn blir det kejsarsnitt igen.Alicia09 skrev 2010-04-22 08:47:55 följande:Hej Bette, Vad mysigt längtar........................................... ........... Här är det segt ....hade bf 16/4 men det händer ingenting! Har hört att barn genom äggdonation kommer oftast för tidigt men tydligen inte i det här fallet. Har tid imorgon för kontroll och ev./eller det blir igångsättning... Hur går det för er? Hur gick det med förlossningen och i vilken v fick du din son?
Det skulle vara kul att ha en grupp med ÄD mammor som träffas. Bor du i Stockholm?
Bette -
Hej Bette,
jag bor i Stockholm. Känner du någon mer som har gjort äggdonation? Vilka vet att ni har gjort det? Vi ha bara talat om det för våra närmaste.
-
Vi har också bara talat om för de närmsta, mina arbetskamrater vet om också. Men jag berättar inte om det nu. Inte alla i släkten vet om det heller.Alicia09 skrev 2010-04-23 14:38:52 följande:Hej Bette, jag bor i Stockholm. Känner du någon mer som har gjort äggdonation? Vilka vet att ni har gjort det? Vi ha bara talat om det för våra närmaste.
Bette -
Hej hade bf 30 okt 07 så det va ett tag sen men vart igångsatt en vecka efter det slutade efter ett dygn med snitt .
Fick barn genom äd och bor i stocholmstrakten =)
Kram och Lycka till