• Alicia09

Äggdonation med bf i april

Hej,

jag hade bf 16/4 men fortfarande inga känningar.....,har tid hos barnmorskan idag som kommer boka en tid till Danderyds sjukhuset där vi har valt att föda för en kontroll och ev. igångsättning....

Har ni erfarenhet av igångsättningen????
    Vill föda naturligt så hoppas att det fungerar!!!!! Envis bebbe{#lang_emotions_laughing}!

Lycka till alla!
  • Svar på tråden Äggdonation med bf i april
  • Alicia09

{#lang_emotions_sunny}Ingen som gjort äggdonation och ska snart föda eller gjort det nyligen????????

• Bette

Hur går det för er? Känner du av något än? Jag har en son som är fem månader snart som kom till med hjälp av äggdonation.

Kram

Bette

• Alicia09

Hej Bette,

Vad mysigt längtar......................................................

Här är det segt ....hade bf 16/4 men det händer ingenting! Har hört att barn genom äggdonation kommer oftast för tidigt men tydligen inte i det här fallet{#lang_emotions_frown}.

Har tid imorgon för kontroll och ev./eller det blir igångsättning...

Hur går det för er? Hur gick det med förlossningen och i vilken v fick du din son?

• Bette
    Alicia09 skrev 2010-04-22 08:47:55 följande:
    Hej Bette, Vad mysigt längtar........................................... ........... Här är det segt ....hade bf 16/4 men det händer ingenting! Har hört att barn genom äggdonation kommer oftast för tidigt men tydligen inte i det här fallet. Har tid imorgon för kontroll och ev./eller det blir igångsättning... Hur går det för er? Hur gick det med förlossningen och i vilken v fick du din son?
    Vi hade planerat kejsarsnitt i vecka 39+1, det var mycket smidigt faktiskt. Jag känner att om jag ska ett till barn blir det kejsarsnitt igen.

Det skulle vara kul att ha en grupp med ÄD mammor som träffas. Bor du i Stockholm?

Bette
  • Alicia09

Hej Bette,

jag bor i Stockholm. Känner du någon mer som har gjort äggdonation? Vilka vet att ni har gjort det? Vi ha bara talat om det för våra närmaste{#lang_emotions_laughing}.

• Bette
    Alicia09 skrev 2010-04-23 14:38:52 följande:
    Hej Bette, jag bor i Stockholm. Känner du någon mer som har gjort äggdonation? Vilka vet att ni har gjort det? Vi ha bara talat om det för våra närmaste.
    Vi har också bara talat om för de närmsta, mina arbetskamrater vet om också. Men jag berättar inte om det nu. Inte alla i släkten vet om det heller.

Bette
  • kexan

Hej hade bf 30 okt 07 så det va ett tag sen men vart igångsatt en vecka efter det slutade efter ett dygn med snitt .

Fick barn genom äd och bor i stocholmstrakten =)

Kram och Lycka till

Svar på tråden Äggdonation med bf i april