• Chris83

Någon som ska bli pappa i gbg?

Söker andra blivande pappor i Gbg.
    Ska själv bli pappa för första gången i början av oktober.
    Skulle vara kul att diskutera lite andra som är i samma situation.

• Svar på tråden Någon som ska bli pappa i gbg?
  • Rullstolen

Hej!

Ja Chris, jag anade också det, roligt så tjejerna får umgås lite.

Bokar in det preliminärtnu: 18:00 på linnéterrassen.

Inboxar mitt nummer till er inför den15:e så vi hittar varandra bland alla som sitter där..

Alternativt tar alla på sig svarta pannband och färgar håret blått ;)

Eller inte..

Ska bli jäkligt kul det här!

//Carl

• Chris83

Jepp hörde att du var duktig på att handla:).
    Kanske kommer några minuter sent men kommer helt klart, håller med ska bli trevligt!
    Annars kan vi ju ha kalsongerna på huvudet??

//Chris 

• Chris83

Tyckte det lät bra just då iallafall Glad......

• mattoh

Rullstolen: Har du inboxat ditt nummer ännu? Jag har inte fått något nämligen.

Ser fram emot detta!

• Chris83

Gott nu hoppas vi att vädret står sig till torsdag!!

• mattoh

Vill passa på att tacka för igår. Det var mycket trevligt och kul att lära känna er lite bättre.

Ska se om jag hittar den där hemsidan som sålde barnvagnar lite billigare och om jag kan hitta namnet på den barnvagnen som jag pratade lite om. Under tiden kan ni ju fundera på om följande vagn hade varit något att ha?

Cykelbarnvagnen Tara <- klicka på länken

• mattoh

Barnvagnen jag pratade om heter Mutsy. Kolla in på deras hemsida på de olika modellern som de har. Har själv inte provkört denna vagn men har ett par vänner som är mycket nöjda med sin vagn.

• Chris83

Tack själv, det var riktigt trevligt!
    Cykelbarnvagn det var något nytt... Kanske inte en av det mest snyggaste man har sett men kanske praktisk?
    Mutsy var det holländskt sa du igår va?
    Lägger in ett varning angåenda barnvagnsmärket Careena sofie såg en som i prncip föll isär under färd...
    Hoppas vi kan träffas fler gånger?

• mattoh

Det har blivit augusti. Sommaren börjar sjunga på refrängen och ända anledningen till att jag faktiskt tycker detta är OK för att då har jag ett bevis på att det hela tiden blir mindre och mindre tid till BF. Vi har gått ganska exakt halva tiden nu.

Men att det blivit augusti innebär också att den härliga semestern börjar ta slut och man drar sig tillbaka till Göteborg och regnet. Tänkte se om det fortfarande finns intresse av att ses ytterligare en gång?

• Chris83

Ja tyvärr går tiden alldeles för fort när det gäller semesterGråter.
    Det tycker jag absolut att vi ska göra, kan ju inte bara träffas en gång...
    Förslag på aktivitet?
    Dag?

//Chris 

• mattoh

Tycker att aktiviteten förra gången var trevlig Skrattande Annars kan man ju alltid träffas över en vanlig fika och lite kaffe. Har inget förslag på dag, vi kan väl se om det är några fler som visar intresse och vill följa med. Vad säger du Rullstolen? Lust att hänga på?

• Chris83

Ja förra aktiviteten är jag helt klart med på igen!!!!
    Men kaffe tackar jag aldrig nej till heller så anything goes....
    Ska vi försöka med en dag i vecka 34, lr 33?
    Ju fler desto bättre!

• Chris83

Ska vi ta och skärpa oss kanske????

• mattoh

Tycker du verkligen det Skrattande Hehe! Jo, vi har varit väldigt dåliga på att styra upp något. Jag har fullt upp med uppstart på jobbet men kan nästan hänga med vilken eftermiddag som helst. Föreslå något så ser vi om det fungerar. Vi måste ju hinna träffas innan det är dags för er BF Chris83.

• Chris83

Jo, men ska vi "klippa banden" efter det då?
    Kan vi denna veckan alla?

Svar på tråden Någon som ska bli pappa i gbg?