-
-
Svar på tråden Underbara förslag på doppresent!
-
nu har jag inte läst alla inlägg så du kanske redan fått detta förslaget, jag tycker en underbar present är en större Canvas- tavla på deras lille. Om du har nån riktigt bra bild på honom.. Det hade jag velat få iaf!! :)
Annars tycker jag som nån annan skrev att presentkort hos fotograf är en kanonpresent!! -
Bäst! En sångpåse... Mjuka figurer som man sjunger till/med.
-
kolla på www.barntavlor.se, där finns en massa olika, väldigt personliga och söta tavlor.
-
doptavla från www.barntavlor.se
-
Har inte läst inläggen så någon kanske redan tipsat om detta? Såg jättesöta personliga speldosor för ett tag sen och jag tror att adressen är www.speldosfabriken.se funkar det inte så googla
Jättefina! Annars finns det ju personliga böcker där barnet själv blir hjälten...köpte en sån till min systerdotter i doppresent och det har tydligen varit väldigt uppskattad när hon blev lite äldre! (www.sagofabriken.se bla annars kan du googla på "lejonet och badkaret"...tror det är en lite mer "rejäl" bok) . www.isaform.se har jättefina doptavlor och namntavlor också om det skulle vara nått? www.inredningetc.se har grymt söta tovade tofflor och annat...ett gungfår också som är hur fint som helst!! kostar ju lite förståss, men oj så fin! Jag återkommer om jag kommer på nått mer
Nu kom jag på en till grej... En fjällräven-ryggsäck, minns du "kånken"? finns i en mini-storlek som är helt underbar! Om dom nu är sånna att dom gillar skog och mark etc så kan det vara kul...
Ja det var nog allt...:) -
Jag hade blivit jätteglad för en bok eller ett bokpaket från det här förlaget www.sagoliktbokforlag.se!
-
En sak som uppskattades och verkligen kommer bli använt är en mini fjällräven ryggsäck. den klassiska ryggsäcken fast mindre stl.
-
Form o Känsla
www.formokansla.se
Teddykompaniet och smycken för barn. -
Idén med en miniKånken väska fylld med småsaker var ju jättebra tycker jag, men bara väskan kostar ca 400 kr, så det beror ju på hurmycket du har tänkt lägga!
En idé är att köpa antingen en pall, eller kanske ett helt set med bord och stolar från ikea, som är omålade och sedan måla dem om de har något färgtema i barnets rum. Jag målade i rött o vitt till min dotter med ränder och prickar, blev superfint! Blir ju också en rejäl present liksom!
Panduro har ju massa omålade saker också, bokstäver, klossar, knopphängare till väggen, och sånna väskor som man knäpper med ett spänne som barn brukar ha..i hårdpapp liksom...?! De är inte dyra, så en fräckt målad sån som du sen fyller med smått o gott hade varit jättekul! -
Jag ska förresten själv köpa den nya "bondgården" som finns på ikea, i tyg, i namngivningspresent till en liten kille om några veckor. Inte så personlig, men väldigt fin!
-
Du hittar jättesöta doptavlor hos www.petitecharlie.com Där finns även namntavlor samt mängder av posters till både barn och vuxna. Lycka till!
-
Jag tycker denna är super fin doppresent, köpte min på wassens.se , är dock en special edition så vet inte hur många dom har kvar men unik och samtidigt klassik:
https://wassens.se/varumarken/fjallraven/fjallraven-kanken-art-mini-special-edition/
sen hade dom massa fler färger och modeller men denna var fin till en liten pojke :)
-
Jag tycker denna är super fin doppresent, köpte min på wassens.se , är dock en special edition så vet inte hur många dom har kvar men unik och samtidigt klassik:
https://wassens.se/varumarken/fjallraven/fjallraven-kanken-art-mini-special-edition/
sen hade dom massa fler färger och modeller men denna var fin till den som jag gav till, en liten pojke :)
-
Vilka bra tips det har postats i den här tråden! Om man trots allt vill ha ännu fler tips och idéer på bra doppresenter kan man kika på https://www.doppresenttips.se