• Viicii

Unga mammor Södertälje?

Finns det några? Själv är jag 19, snart 20 och har en dotter på snart 8 månader.

Vore jättekul med andra mammor (oavsett ålder) att umgås med på dagarna!
  • Svar på tråden Unga mammor Södertälje?
  • Mellemus

Bor ni alla i södertälje trakterna? =) är nyinflyttad i huddinge med en son på 1 år och 5 mån är själv 21 =)

• Rosdraken

hej Mellemus

ja vi bor alla i södertälje eller strax utanför men till huddinge är det ju inte långt från oss =)

• Friid4
    Mellemus skrev 2010-06-30 02:58:04 följande:
    Bor ni alla i södertälje trakterna? =) är nyinflyttad i huddinge med en son på 1 år och 5 mån är själv 21 =)
    Som Clawdia skrev så bor vi alla i södertälje, men du är välkommen att hänka om du vill =) Om du har lust o ta dig till södertälje?
    /Frida
  • Carinah17
    Viicii skrev 2010-04-12 21:23:57 följande:
    Finns det några? Själv är jag 19, snart 20 och har en dotter på snart 8 månader.
    Vore jättekul med andra mammor (oavsett ålder) att umgås med på dagarna!
    Hallå. jag är 18 år och har en son på snart 5 månader :) bor i jakobsberg, så vore jätte kul om man kunde prata och träffas och så :)
  • Friid4
    Carinah17 skrev 2010-07-15 21:01:09 följande:
    Hallå. jag är 18 år och har en son på snart 5 månader :) bor i jakobsberg, så vore jätte kul om man kunde prata och träffas och så :)
    Ja, vi brukar träffas lite då och då.. Det är bara att hänga på, vi brukar träffas i södertälje efter alla bor här..
    Jag har en son på snart 4 månader =)
    // Frida
  • Friid4

Mellemus och Carinah17:

Vi ska ses imorgon, om ni vill hänga med? Ska ses här i Södertälje..

• Linaa87

Här finns en nybliven mamma som söker andra mammor att vara mammaledig tillsammans med. Har en son född 100711 ( 5 veckor gammal) och nu vill vi träffa andra bebbar oavsett ålder. Vart finns ni?

• Friid4
    Linaa87 skrev 2010-08-18 01:08:08 följande:
    Här finns en nybliven mamma som söker andra mammor att vara mammaledig tillsammans med. Har en son född 100711 ( 5 veckor gammal) och nu vill vi träffa andra bebbar oavsett ålder. Vart finns ni?
    Hej ! Välkommen =) Här brukar vi träffas lite då o då.. Bor ni också i s-tälje?
    Har en son på 5 månader.
  • Linaa87

Hej, vi bor i Hovsjö men ska flytta till Karlhov i mitten av september. Vore jätte kul att lära känna lite andra mammor, då jag inte känner någon i s-tälje. Hänger gärna på vid nästa träff!

• Friid4
    Linaa87 skrev 2010-08-19 21:25:51 följande:
    Hej, vi bor i Hovsjö men ska flytta till Karlhov i mitten av september. Vore jätte kul att lära känna lite andra mammor, då jag inte känner någon i s-tälje. Hänger gärna på vid nästa träff!
    Okej ! Ja, det får du göra. Ska nog ses någongång nästa vecka..
  • Friid4
    Clawdia skrev 2010-08-20 15:18:45 följande:
    hur blev det med att ses på måndag?
    Ja, just det. Jag ses gärna =) Men när passar dig Emma? Ska ju till bvc kl 13.00.. o jessica skulle dit då också..

Linaa87: häng med om du vill !
  • Linaa87

Nu missade ju jag iom att jag inte varit inne här, när blir nästa träff och vart?

• Friid4
    Linaa87 skrev 2010-08-24 23:08:44 följande:
    Nu missade ju jag iom att jag inte varit inne här, när blir nästa träff och vart?
    Har inte bestämt vart än eller när, men någon dag nästa vecka..
  • Friid4
    Linaa87 skrev 2010-08-30 22:37:58 följande:
    super! jag håller utkik här inne dem kommande dagarna.
    vi ska ses imorrn kl 11 vid scenen på stan. vid hm¨.. häng med =)
Svar på tråden Unga mammor Södertälje?