• Blåsippan84

ska börja jobba om 1 månad. ångesten börjar komma smygande:(

fick min son i maj förra året. har verkligen njutit av att vara hemma. men nu har snart mitt år gått å verkligheten ska komma tillbaka. jag är sjuksköterska hann jobba ca 1år innan jag gick hem. ska nu börja på en ny avdelning med ny personal å nya rutiner. bara det känns skrämmande (hade ej fast där jag jobbade tidigare). ska gå bredvid redan nästa helg å ska då jobba kväl å sen dag.. då kommer jag ej se min lille skatt på över ett dygn eftersom han sover när jag kommer hem vid 22 å sover även när jag går vid 6. har ont i hjärtat att jag ska börja klippa den osynliga navelsträngen:(...

• Svar på tråden ska börja jobba om 1 månad. ångesten börjar komma smygande:(
  • Angel73

Jag förstår dig, vi är många som känner så.
    Hoppas det känns bättre när du väl kommit iväg 
    Lycka till!!

• Blåsippan84

många som jag pratar med tycker att det ska kännas skönt att börja.. men inte jag:(.. skulle kunna vara hemma länge till..

• siriius

usch jag förstår hur du känner. Min donna är också född i Maj, men jag ska inte börja jobba på allvar fören aug/sept och har redan ångest.

*~ Loke 070721 ~*~ Lithea 090517~*
  • Blåsippan84

det e dessvärre inte aktuellt just nu:(.. då jag ej har jobbat så länge i mitt yrke innan sonen kom så var det väldigt bra när jag fick ett längre vikariat på en avd.. men med nästa barn hoppas jag att jag har fast jobb så vi ej behöver oroa oss för sånt å då känns det som man kan fixa å trixa lite mer med fl.

Svar på tråden ska börja jobba om 1 månad. ångesten börjar komma smygande:(