crijo skrev 2010-03-17 09:19:04 följande:
Bette: Jag hade Violeta Fiodina. Jag gillar henne, som sagt. Hon är trevlig, vågade säga när hon inte kunde svara direkt på en fråga och återkom med svaret vid senare tillfälle, nochallerar inte med någonting. Vid ET förklarade hon allt och det gick bra. Profssig intryck. Men som sagt, vid FET har jag inte träffat henne än, och koordinatorn gav ju mig inte svar på frågor. Dessutom gjorde hon hur många fel som helst i palnnering, doser, mm. Jag riskerar ju min hälsa med varje behandling jag går genom. Och det gör jag gärna, men det minsta jag kan begära är att få veta varför. Skulle jag inte veta att flera här har fått (du bland andra) eller väntar barn genom dem, skulle jag inte ens våga göra FET nu. Sedan är det så att skulle denna ggn gå vägen , skulle det kompensera allt.
Absolut förstår dig till 100%. Jag hade en annan koordinator men hon är nog mammaledig, hon pratade bra engelska vad jag kan minnas. Det är spännande tycker jag och göra de här behandlingarna, fantastiskt att man kan åka utomlands och bli gravid.
Bette