• Svar på tråden Aletråden nr 20
  • Josephine78
    kaffemedmjölk skrev 2012-06-05 15:31:38 följande:
    Här var det livat!Flört

Tungan ute Vi får liva till det
    Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09. BF 17/11-12
  • MoonFlight

Vilka bor i Närheten av Skepplanda?? Skulle vilja ha någon att gå med men känner inga här alls...

• Josephine78

Bor i Älvängen, det är ju inte så himlans långt ifrån Skepplanda Har du körkort och bil? Det har jag så man kan kanske hälsa på varandra?

Vilket skit väder vi har här då Denna veckan har jag semester, rätt gott men det kunde ju vara bättre väder haha!  

Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09. BF 17/11-12
  • MoonFlight

Klart jag har bil, annars är det en ganska lagom sträcka att promenera tycker jag.
    Annars går ju bussen väldigt ofta...

• Mizzen

Jag bor ju inte i Ale men har bil och det tar bara 10 minuter till Älvängen. Vill gärna haka på någon promenad eller så :)

• MoonFlight

Jag lämnar dom stora på dagis och dom är där mellan 9-16 (så kan gå mellan 10-15 då det tar lite tid att åka till dagis).
    Hur gamla är era? Min lilltös är 8 mån (dom andra 4 och 6 år)

• dubbelbubbel

Hej! Är det någon som har barn på Garnvindeskolans förskola? Är det bra där? Hur är personalen?

• Josephine78

Jag är här också, fast även på FB då

Är just nu sjuskriven pga foglossning då jag väntar en liten i november. Om ngn har tråkigt så kan vi väl fika någon dag? Min stora dotter går i skolan och den lilla lämnar jag tis-fre 9-14 på förskolan. Bara att hojta till   

Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09. BF 23/11-12
  • Dejana

Någon från Nödinge som vill promenera med mig och min lilla flicka?Skrattande

• nyinflyttad02

Hej alla - relativt nyinflyttad i Nödinge och söker på detta vis lite nya vänner att umgås med =) Bor här med min sambo och lilla dotter på 1 år - och hur rolig han än är att umgås med så saknar man såklart att ha vänner att träffa över en fika eller ett glas vin och prata lite strunt med =)

Svar på tråden Aletråden nr 20