• mystisk89

21år & har en "styvstyvdotter" på 20

Har det lite svårt, jag har blivit tillsammans med en man som är 16år äldre än mig, han har barn som nästan är i min ålder, dom är ej hans rikiga barn, men styvbarn som han har hemma för att dom trivs väldigt bra med honom som sin känslomässiga pappa om man säger så. Men han har en styvdotter som ej bor hemma men hon är ett år yngre än mig,. Alltså, vi älskar varandra det gör vi, vi funkar jätte bra ihop vi har det väldigt bra ihop. Hans barn som bor hemma tycker verkligen om mig.
    Men vad har jag int rikigt greppar är att om hans ex, alltså mamman till barnen får reda på mig ålder, hur blir det då? Kommer hon ta bort barnen i från han? Det vill jag ju verkligen int. Hans barn är ju verkligen allt för honom,. Jag tycker om barnen väldigt mke. Men det känns fel när hans barn är så nära mig i åldern.....
  • Svar på tråden 21år & har en "styvstyvdotter" på 20
  • lagotto

Har jag fattat rätt dom ``barn´han har hemma dom är myndiga eller har han barn som inte är myndiga hemma ? Är dom myndiga kan hon inte göra något dom är ju vuxna och bestämmer själv är dom inte det ja då kanske hon kan göra något

• mystisk89
    lagotto skrev 2010-03-10 08:15:53 följande:
    Har jag fattat rätt dom ``barn´han har hemma dom är myndiga eller har han barn som inte är myndiga hemma ? Är dom myndiga kan hon inte göra något dom är ju vuxna och bestämmer själv är dom inte det ja då kanske hon kan göra något
    Ehm han har två st som är myndiga, dom andra är yngre !!
Svar på tråden 21år & har en "styvstyvdotter" på 20