• Zelmilainen

Emmaljunga bildtråd, Vol 5

Här får alla gärna klistra in bilder eller länka till sina Emmaljunga vagnar. Spelar ingen roll vilken modell, vilket år, färg osv man har på vagnen. Försök att prata så lite som möjligt i den här tråden utan ställ gärna frågorna i den vanliga Emmaljunga tråden.

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5
  • Wielkip

Är det någon som har ozone i black denim(?) att visa? Ska ev. Beställa den på måndag men tycker det är svårt att avgöra hur färgen ser ut i katalogen.

• PeppoZ
    Wielkip skrev 2012-10-26 22:49:27 följande:
    Är det någon som har ozone i black denim(?) att visa? Ska ev. Beställa den på måndag men tycker det är svårt att avgöra hur färgen ser ut i katalogen.
    Gå till en butik så kan du kolla tygproverna.
    Jag tyckte faktiskt att just black demin var mycket snyggare när jag såg tygproverna än på bild.
  • JoS84
    PeppoZ skrev 2012-10-24 10:31:01 följande:
    Min fina Emmaljunga Ozone med Citykorg Supreme på, i färgen PP Black! Skrattande

Sååå snygg!! Skrattande
  • fridajonsson
    bamse10 skrev 2012-10-26 21:58:02 följande:
    köpte denna vagn begagnad, och tänkte inte på att fråga vad färgen heter. någon som vet om den heter aubergine eller pro bordeaux?

Det är väl en Bordeaux? Auberginnen var mer mörkare, som en auberginne helt enkelt :) Medans Bordeauxen var just lila.
  • stor grön drake
    bamse10 skrev 2012-10-26 21:58:02 följande:
    köpte denna vagn begagnad, och tänkte inte på att fråga vad färgen heter. någon som vet om den heter aubergine eller pro bordeaux?

Aubergine!
    Po Bordeaux hade inte de vita fälten, det är nytt för -12
  • Egget13
    Wielkip skrev 2012-10-26 22:49:27 följande:
    Jag har beställt Black Denim Edge med Duo S Chassi. Jag föll för den vid första ögonkastet. Var först inne på City Cross eller Nitro men sen blev det Duo S + Edge. De hade ingen Black Denim hemma men jag bad de beställa hem och den är verkligen en snygg färg som syns i mängden o sticker ut på ett försynt sätt. ALLT passar till.. grått, svart, blått, brunt .. :)
  • Egget13

Lägger upp en bild när jag får hem den vilket blir i feb nån gång ..

• Uliise
    stor grön drake skrev 2012-10-30 19:41:44 följande:
    Aubergine!
    Po Bordeaux hade inte de vita fälten, det är nytt för -12
    Jo? Pro Bordeaux och Aubergine har samma vita fält :)
    Majken 100421
  • stor grön drake

Konstigt, de pro bourdeux jag sett har inte haft vitt vad jag sett. Skillnad på edge/cc måntro.?

Uliise skrev 2012-12-09 19:25:17 följande:
    Jo? Pro Bordeaux och Aubergine har samma vita fält :)
    Majken 100421

• Uliise
    stor grön drake skrev 2012-12-09 20:48:07 följande:
    Konstigt, de pro bourdeux jag sett har inte haft vitt vad jag sett. Skillnad på edge/cc måntro.?
    Jag bildgooglade och hittade ingen skillnad! Kanske missade något?
    Majken 100421
  • nillis 86

Kanske lite dålig bild! men någon som har en aning om vilken årsmodell det kan vara?
  • stor grön drake
    nillis 86 skrev 2013-05-06 13:59:35 följande:

Kanske lite dålig bild! men någon som har en aning om vilken årsmodell det kan vara?
    2005-2008 spontant. Lite svårt att se ordentligt på bilden. Nere på ramen borde ett klistermärke med serienummer finnas, det utlässes ÅÅMMDD-xxxx
  • Busungemamma
    nillis 86 skrev 2013-05-06 13:59:35 följande:

Högst antagligen 2005. Den har easyfix fästen och sen ingen snörning fram på liggdelslocket. Snörningen fanns på vagnar åren 2006-2008.
Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5