• tusselisan

Hur lägger jag in bilder på bloggen

Jag undrar hur jag kan lägga in bilder i min blogg?
    Tacksam för svar!

• Svar på tråden Hur lägger jag in bilder på bloggen
  • MikuAndSaraLi

Jag har en Bilddagbok (går väl lika bra med facebook) och så markerar jag bilden (så den blir blå) och högerklickar och trycker på kopiera.
    Sen klickar jag på bloggen (där man skriver ett blogginlägg - men det förstod du nog) där det blinkande sträcket är (klickar du under så funkar det inte) och så klistra in.

Inte svårare än så - var ganska nyligen jag lärde mej det ^.^

• tusselisan

Nu har jag försökt o försökt det går ändå inte!? Det är min blogg här på FL som jag skulle vilja lägga upp bilder på och det där strecket som finns när man ska skriva blinkar inte här och när jag höklickar så är inte klistra in aktiverat o går ej?? Förstår inte hur jag ska göra? Sett på andras bloggar att de lagt in bilder...

• Achillea

hej, för att du ska kunna lägga in en bild i din fl blogg så måste du först och främst ha bilden liggandes i ditt gallerie här.
    Samma princip om du skulle vilja lägga upp en bild i en tråd här på FL. Spm vanligt går du då in på ditt gallerie och högerklickar på bilden - kopiera, sedan går du till bloggen och högerklickar- klistra in där du vill ha den i inlägget.
    Ibland funkar det inte att bara högerklicka utan då måste du högerklicka på bilden och välja öppna i nytt fönster, där efter markerar du bilden så den blir blå högerklickar.kopierar, sedan är det bara att klistra in som vanligt.
    Hör av dig om det inte funkar eller dylikt. mvh achillea guide

Kolla min Fl blogg för mer info om Plusverktygen
  • David

Jag tjuvlånar tråden för att testa att lägga in en bild på forumet.

• MikuAndSaraLi
    David skrev 2010-06-06 19:49:35 följande:

Jag tjuvlånar tråden för att testa att lägga in en bild på forumet.

Åh! Vikken läcker vagn!!
Svar på tråden Hur lägger jag in bilder på bloggen