• Ninni82

Vi som går hos IVF Falun del 17

Vi som går hos IVF Falun Del 16

Här kommer version 17 av tråden för alla oss som går hos IVF-kliniken i Falun!!

Här kan vi dela med oss, fråga om allt mellan himmel och jord och inte minst:

Glädjas med varandra & stötta varandra när det behövs!!

We are the Super IVF Girls!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-09 21:09
    Våran listtråd, skriv in er under rätt rubrik och flytta er sedan när ni går vidare till nästa steg i behandlingen:
    www.familjeliv.se/Forum-7-134/m49900154.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-31 19:45
    Tråden för oss som lyckats bli gravida:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m50243117-1.htm...
    Ta en dag i taget
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-24 18:08

Vi som går hos IVF Falun Del 17
    Här kommer version 17 av tråden för alla oss som går hos IVF-kliniken i Falun!!

Här kan vi dela med oss, fråga om allt mellan himmel och jord och inte minst:

Glädjas med varandra & stötta varandra när det behövs!!

We are the Super IVF Girls!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-09 21:09
    Våran listtråd, skriv in er under rätt rubrik och flytta er sedan när ni går vidare till nästa steg i behandlingen:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m50985321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-31 19:45
    Tråden för oss som lyckats bli gravida:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m50243117-1.htm...Ta en dag i taget www.familjeliv.se/Forum-11-261/m50985321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-24 18:11
    Ny tråd ör dom som har lyckats att bli gravida med hjälp från Falun :)
    : www.familjeliv.se/Forum-11-354/m50243117.html
  • Svar på tråden Vi som går hos IVF Falun del 17
  • Kramizen
    Ingrid1989 skrev 2014-06-04 18:52:31 följande:

Jag ruvar på två st två dagars embryon! Td 13/6

För första gången känns det som att det faktiskt kan lyckas!!

Hur har det gått för dig?
  • Lavinen

Hej Kramizen, det går bra här. Planerat snitt den 11 augusti. Hur går det för dig?!

• Ingrid1989

Det blev inget.

Bad läkaren om titthåls op av livmodern, samt nya blodprover på allt. Inkl mannen.

Ska göra op i augusti/september

Hur går det för dig?

Kramizen skrev 2014-07-20 19:06:08 följande:

Hur har det gått för dig?

• Kramizen
    Lavinen skrev 2014-07-25 15:06:39 följande:

Hej Kramizen, det går bra här. Planerat snitt den 11 augusti. Hur går det för dig?!

Då borde du ha fått nu =) Grattis! Nästan så jag kanske kunde sett dig när jag varit/är på jobbet.

• Kramizen
    Ingrid1989 skrev 2014-07-28 01:32:24 följande:

Det blev inget.

Bad läkaren om titthåls op av livmodern, samt nya blodprover på allt. Inkl mannen.

Ska göra op i augusti/september

Hur går det för dig?

Har du fått någon tid för op nu? Vad är det för op du ska göra?

Jag håller på med sprutorna igen nu men känns lite sådär.
  • Ingrid1989

Nej jag väääääntar och väntar... Det är titthålsop av livmodern. Jag själv har bett om det.

En massa nya prover togs men allt ser bra ut. Dom hittar verkligen inget fel alls på oss.

Vi planerar bröllop ganska snart och en resa på det så vi får se hur det blir med allt. Förhoppningsvis stämmer allt så vi kan göra ivf månaden efter op men sjukhuset håller inte vårdgarantin :(

• Kramizen
    Ingrid1989 skrev 2014-08-15 07:58:00 följande:

Nej jag väääääntar och väntar... Det är titthålsop av livmodern. Jag själv har bett om det.

En massa nya prover togs men allt ser bra ut. Dom hittar verkligen inget fel alls på oss.

Vi planerar bröllop ganska snart och en resa på det så vi får se hur det blir med allt. Förhoppningsvis stämmer allt så vi kan göra ivf månaden efter op men sjukhuset håller inte vårdgarantin :(

Vad jobbigt, jag håller tummarna för dig. Vad är det dom ska göra med livmodern?
  • Kramizen
    Lavinen skrev 2014-08-28 12:22:07 följande:

Det stämmer att nu är man äntligen mamma till en pojke. Underbart!

Stort grattis till dig {#emotions_dlg.flower}
  • Akelois

Hej!
    Här sprayas det för fullt och sprutorna börjar vi med den 22/1
    Allt detta är så spännande och vi bara längtar tills vi kommer iväg till Falun, blir liksom mer riktigt då =)
    Vi är ett par från Östersund som har fått konstaterat att min man har få spermier. Därför skall vi göra en ICSI. Någon fler som har provat en ICSI i Falun här?

• noctura

Spännande Akelois!

Hoppas allt går bra för er. Håller tummarna! Jag gör en vanlig ivf och jag hoppas det går bra.

• rtimea

Vet någon om de jobbar på labbet i Falun även på söndagar? Jag har nämligen insättning imorgon och jag undrar om det kan hända att de ringer idag, på söndag, om det inte har gått bra med embryona. Det blev bara två ägg befruktade av 8 så jag är lite orolig hur det går för dem.

Labbet på ivf kliniken Falun
  • Jenny 587

Gjorde ett Ivf försök 2013 som resulterade i vår lilla dotter som blir 1 år nu. Försökte själva i 4 år.Har nu blivit gravid på egen hand helt oplanerat ???? Ngn mer som varit med om detta?

Svar på tråden Vi som går hos IVF Falun del 17