Hej tjejer!! Ska kika in i den nya tråden när jag skrivit här, bra initiativ!
Barbamammans: Aj stackars Freja som fastnade så!
Fattar inte hur man kan skicka en vagn som var så smutsig! Men fin blev den sen du tvättat den!
Harmoni: Vad härligt att det löste sig till det bästa med skolorna!!!
am zandra: Oj vilken hyresvärd! Huva!!
Stackars dig som blivit förkyld!
Ser att jag inte är ensam om att röja till Tradera, ojojoj vad mycket kläder som ska ut nu!
Morr känner att jag vill skriva av mig lite bara...
Förra fredagen firade min bror Johan och hans tjej Jennie 6 år tillsammans och allt var hur bra som helst, de har nyss köpt hus, bott kanske 1,5 månad där, allt var seriöst. Sen var hon ut i lördags (förra lördagen), och på söndag när Johan kom hem från jobbet hade hon lämnat honom!!!! ???
Han fick till en början ingen förklaring, men nu har det visat sig att hon är tillsammans med ett ex (som hon var ihop med när hon var typ 15!) Vilka j-la småbarnsfasoner hon kör med! Johan har varit jätteledsen men försöker ju gilla läget, kan inte göra annat. Men hon ringer och kontrollerar honom hela tiden precis som när de var tillsammans, "Vad gör du?" "Vad äter du?" osv... Ringde honom för att tala om att hon skulle åka och träffa "de nya päronen" dvs. svärföräldrarna...Vad är det för stil!!? Hon skriver på MSN "är med underbaraste" osv...
Alla i hennes familj är på Johans sida och tycker hon beter sig förjävligt. Men man kan ju inte göra nåt åt att hon träffat nån annan, men tycker iallafall hon borde bete sig vettigt, att hon inte skäms! 
Jaja, det var det...
Var på BVC med Tiril i fredags, vaccination, hon är 7 månader nu. Tiril väger 9450 g, är 69 cm lång, hattmått 44 cm. Jämför med Kiron när han var 8 månader, han vägde 9490 g, och var 72 cm lång, så Tiril är lite kortare men knubbigare.
Kiron tyckte det var otäckt när Tiril fick sprutan, måste ju ha honom med för hade ingen som kunde passa honom.