• systertillknorr

Unga föräldrar efterlyses!

Hej! Jag ska göra ett skolarbete om "Unga mammor". Skulle därför vara jätte kul att komma i kontakt med några för att intervjua via mail. Vill du ställa upp =)?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-09 11:12
    Även unga gravida är av intresse i arbetet!

• Svar på tråden Unga föräldrar efterlyses!
  • 3snart4

Ställer absolut upp! Plussade när jag var 16, fick m in första när jag var 17 .plussade andra gången när jag var 18 och har då två döttrar

• forvantningar

Jag kanske inte räknas som ung mamma, men anser mig själv som det. Var 20 och sambon 22 år när sonen föddes slutet av förra året.
    [email protected]

• bebissmurf

Jag blev gravid när jag va 18 men hant bli 19 innan min dotter föddes och nu väntar jag nummer 2 som är räknad till den 6/6. Jag svarar jätte gärna på frågor ifall du har några :)

Foreverloved@live.se

• GirlNxtDoor

Vet inte riktigt vad du klassar som ung mamma..
    Men jag är en tjej på 21 år som väntar mitt första barn :D

• VincentsmammaBf2010 April

va 18 när jag fick min första son, fick reda på det i vecka 33-35 =)
    efter det har jag fått två missfall och nu väntar jag mitt andra barn som är beräknad den 1maj! så jag är 20 då =)

[email protected] om du vill ställa frågor =)

• gravid92

Jag är 17 blir 18 i sommar, är gravid i v.8 för min bebis i november:P

• GirlNxtDoor

Åhh :) Fler som ska få i novembet..
    Jag är beräknar BF 6 nov :D

• Jackie och prinsarna

Blev gravid första gången när jag var 15 - gjorde abort.

Födde första barnet när jag var 17,5. Barn nummer två kom en månad innan jag fyllde 19. Nu väntar jag tredje barnet och är 21 år.
    Vill inte skriva ut min mejl här, men om du vill ha kontakt med mig så skriv det i gästboken eller skicka ett meddelande här på familjeliv :)
    ★ Alexander 060929 ★ Eliah 080107 ★ Lillebror bf 100513
  • systertillknorr

Hej! Förlåt att jag inte svarat. Jätte snällt att ni vill ställa upp, jag har tyvärr redan skrivit klart arbetet.

• Lyckligatessan

Vet inte om jag räknas som ung mamma, men jag var 20 när min dotter föddes, hon blir 3 år om 2 månader :)
    Hade ett helvete rent ut sagt med hennes pappa, och han slängde ut mig och dottern någon månad innan hon skulle fylla 3.
    Så jag har tagit hand om henne helt själv sen hon föddes. (pappan var aldrig delaktig i henne, då han jobbade och ansåg att jag skulle göra allt)
    Jag ställer helt klart upp om du skulle vilja intervjua mig!!

tezzy_lanz_@hotmail.com

Svar på tråden Unga föräldrar efterlyses!