• Aiiiiwa

Nu är de slut för oss 80talister ^^

shit asså, nu tar 90talisterna över :P
    nu är vi inte unga längre..
    Nu är man ung mamma när man är född 91-94 (16-19år)

För mig är en 90a 16år ^^ men ni är ju hela 20år i år
    (bara för jag har en syster född 90, hon kommer alltid för mig vara en 16åring ^^)
    så ta inte illa upp !..

men jag undrar vart tiden tar vägen ? det går så himla fort. man är ingen tonåring längre. jag är ju ändå bara 24år i år, (inte jätte gammalt heller)
    Ung fortf men som sagt ingen tonåring..

Fick första barnet 19(20)år
    och mitt andra vid 23år

När blir nästa ? som jag planerat vid 27-28år :S hur gammal kommer jag inte känna mig dåå :O ............ !

Tycker alla i min ålder skaffar barn nu, man ba; redan. men JA, vi börjar väl vaara i den åldern nu när de brukas skaffas barn.
    Min mamma fick ju mig när hon va 23.
    Även många som är inne på sitt andra barn nu, jag blir så sugen på ett tredje! men dock ska man orkar också, jag älskar mina barn o kan knappt bärga mig tills
    mitt liv berikas med ännu ett litet liv :)

bara ett litet inlägg på en liten tanke jag lagt tid på ikväll !
    är de nu man borde skaffa blogg ;) ?!?

• Svar på tråden Nu är de slut för oss 80talister ^^
  • Sockerbiten

Jag börjar känna mig gammal är 88:a (21år 22 om några månader) och har inga barn än.. känner verkligen att det börjar bli dax.. vet att man ju inte är gammal om man blir mamma vid 21-22 men jag börjar känna mig gammal ändå :p är säkert jätte dumt men ändå..

• Aiiiiwa
    Sockerbiten skrev 2010-01-30 21:41:14 följande:
    Jag börjar känna mig gammal är 88:a (21år 22 om några månader) och har inga barn än.. känner verkligen att det börjar bli dax.. vet att man ju inte är gammal om man blir mamma vid 21-22 men jag börjar känna mig gammal ändå :p är säkert jätte dumt men ändå..
    jag förstår precis vad du menar :)) !
  • Juhanna

Känner precis som du. Har gått runt och inbilat mig själv att jag är jätteung men har börjat inse att jag nog inte är så ung längre. Är ju inte gammal heller men ingen tonåring, det var ju ett par år sen. Skönt att veta att jag inte är ensam om att känna så här iaf.

♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • April Mamma

haha..för mig känns någon som är född 85-90 som 12 år =) Inget illa men tiden går ju så jäkla snabbt.
    Jag tog studenten -95. Hallå liksom......jag blir 34 i maj. Känner ju mig som 26 =)

• Aiiiiwa
    April Mamma skrev 2010-01-30 21:51:21 följande:
    haha..för mig känns någon som är född 85-90 som 12 år =) Inget illa men tiden går ju så jäkla snabbt.Jag tog studenten -95. Hallå liksom......jag blir 34 i maj. Känner ju mig som 26 =)
    hehe ja själv bllir ja allri äldre än 20e :P
  • Disa jansson

ha ha ha.. Ja ååå vad jag känner mig gammal!!!! Kanske beror på familjesituationen med..? Man blir ju liksom lite äldre när man får barn.. Mina gamla kompisar som inte har barn beter sig många som när vi var 16...

Svar på tråden Nu är de slut för oss 80talister ^^