• Mifuna

Lekkompis till 2-årig kille i Stockholm

Är hemma med min kille på 2 år och tycker det skulle vara roligt för honom att träffa lite andra barn eftersom vi i stort sett inte känner några här.. Känner att vi just nu mest är hemma om dagarna. Bor i Nacka.

Hör av er om ni är intresserade!

• Svar på tråden Lekkompis till 2-årig kille i Stockholm
  • Numminen

Jag är också hemma med en tvååring (plus lillasyster som är ett par veckor) som säkert skulle tycka det var kul med kompisar. Dock bor vi inte direkt nästgårds, utan i Hägersten...

• Mifuna

Det är ju en liten bit men något ska man väl kunna ordna

• Numminen

Ja vi kan gärna höras framöver. Lillasyster är dock lite för tidigt född så vi ska undvika att träffa andra barn några veckor till (för att inte riskera förkylning). Men sen ses vi gärna!

• Hermie

Hej!
    Själv bor jag i Farsta. Hemma med en 19 mån kille och en snart 2 mån kille. Samt hund.
    Med bil är det ju rätt nära...

• Mifuna

Jo med bil går det ju faktiskt rätt så snabbt och smidigt, dock inte om man ska förlita sig på sl

• Mifuna

Men självklart vore det roligt att träffas, både för min och lillen skull.

• Hermie

Det går inte heller snabbt om man ska förlita sig på bil och mitt lokalsinne...
    Men den som vågar vinner

• Mifuna

Mitt lökalsinne är inte heller något att skryta med men av någon konstig anledning brukar det alltid lösa sig ändå

• Mifuna

Tyvärr så har ju inte vädret varit det lättaste att ta sig ut i nu den senaste tiden. Håller tummarna att det blir bättre snart så det blir lite lättare att försöka träffas

Svar på tråden Lekkompis till 2-årig kille i Stockholm