• Svar på tråden Vi 80-talister som har hängt i hop sen sommaren 2007 del 14
  • snoddas14

Tokis:

Hur ser det ut för dig, en flera?   

• hundtok

Hallå tjejer! Jag var med i denna grupp under namnet zanna83 i början. Kul att nu fortfarande håller igång ????

Kan berätta att jag är gift sedan 2010 och fick en dotter i juni 2011. Har nu börjat fundera på syskon.

Hur har det gått för er alla? Vore kul med en liten uppdatering...

• snoddas14

hundtok (Zanna83)

Härligt en till som finns kvar    Flört

Fick en flicka -08 

och nu väntar vi syskon till henne med BF 24/2-14
    (det är inte samma pappa som till min dotter)      

• hundtok

Grattis till kommande bebis!

När jag var aktiv i tråden var jag ihop med en annan kille så jag har också bytt (upp mig ????).

• snoddas14

Vi som finns kvar än så länge är alltså : Glad

Becca:

snoddas14 (memmzi)  Dotter född -08.  Väntar nr 2  24/2-14 (?)

Tokis      

Hundtok (Zanna83)     

• Tokis

Jag har en och en på väg!! Bf 12 januari :)

• snoddas14

Kul att så många ändå tyckas hänga kvar Glad

v.22 
    Magen växer fort nu, mkt rörelser o sparkar. Är helt annorlunda den här gången mot sist.. MEN precis lika UNDERBART!!! Hjärta      

• Tokis

Becca: snoddas14 (memmzi) Dotter född -08. Väntar nr 2 24/2-14 (?) Tokis: dotter född -10 väntar nr 2, pojke 12 januari -14 Hundtok (Zanna83)

• lokis

Hej! Har inte varit inne här på evigheter, blev utloggad från familjeliv och sen orkade jag inte logga in ..lat man är

Kul att se att tråden lever fortfarande och grattis till alla barn och kommande små skruttisar =)   

• hundtok
    lokis skrev 2013-10-29 12:34:34 följande:

Hej! Har inte varit inne här på evigheter, blev utloggad från familjeliv och sen orkade jag inte logga in ..lat man är smile5.gif

Kul att se att tråden lever fortfarande och grattis till alla barn och kommande små skruttisar =)   

Känner igen det där ;)
Svar på tråden Vi 80-talister som har hängt i hop sen sommaren 2007 del 14