• livet09

Älskar hon mej fortfarande

Hej, jag har ett problem det är med min sambo. Jag vet inte om hon har slutat att älska mej för det känns som det för hon visar inga känslor för mej och säger aldrig att hon älskar mej. Sen när jag frågar om hon älskar mej så säger hon att "Det är klart att jag gör det varför skulle jag inte göra det". Men när jag vill prata om det så blir hon antingen sur eller arg är det tecken på att hon inte har några känslor kvar? Snälla HJÄLP mej, vad ska jag göra???

• Svar på tråden Älskar hon mej fortfarande
  • Nordie

Prata. Det finns ingen annan lösning; om hon inte vill prata, då är det väl dömt. Kanske förklara för henne vad du känner och att du måste få prata om det, och lyssnar hon inte till det så kan hon väl inte älska dig? Man lyssnar till dem man älskar. Eller så ser jag på det i alla fall...

..Lycka till!

/D

• Amora Branca Sylvestre

Jag instämmer med förra talare, ni måste prata om detta. Hon måste förstå och respektera dina känslor och det du känner. Även att hon inte ger dig den bekräftelse som du behöver.

• Bubbe

Så sant. Finns bara ett sätt att berätta hur man känner och det är att prata om det. Visst, det kan säkert bli ett jobbigt samtal om någon är obekväm med frågan men det blir bättre efteråt när man vet var man har varandra.

Svar på tråden Älskar hon mej fortfarande