Faan vad jobbigt detta -peppa mig
Hej!, har en dotter sedan tidigare coh har under sommaren och hösten haft 2 tidiga missfall (typ sen mens) och 1 missfall i v. 9 och nu härom dagen igen ytterligare missfall i v 11 eller 12. Hade tid för daterng och fick istället besöka gynakuten efter att ha fött fram allt här hemma då blödningen inte stopade....
På sjukhuset gjorde de vad de kunde göra och konstaterade att allt som hade med fostret att göra att kommit ut, tyvärr hade jag stora slemhinnor kvar. Vilka de inte vill skrapa bort pga att blödningen äntligen börjat avstanna. Jag skulle helt enkelt få klara av det själv. Så dagen efter låg jag här hemma igen med värkar och fick "föda" fram reserna och blodet sprutade igen.
Idag är jag hemma från jobbet för jag känner mig så matt och orkeslös. Har tappat mycket blod och känner mig helt från vettet, dvs inte normal och har ingen ork.
Hur sent har ni fått missfall, har ni sett vad som kom ut? Var ni hemma eller på sjukhus?Om du fött barn tidigare, kan du jämföra med tidigare förlossning?
Jag vet inte om jag vågar prova igen, detta var verkligen en mardröm och jag orkar inte vara gravid i 3 månader och sedan få börja om igen..... Och det ville inte ge mig någon utredning eller ens några blodprover på hormoner eller så.
Vad är är orsaken till missfall?????
Skriv om era historier!