Acai bär och tarmsköljning som diet?
Jag fann denna info på en blogg. Tjejen hade använt sig av det för att gå ner i vikt.
Är det någon som har testat? Fungerar det eller är det bluff?
Steg 1: Ta Acai Berry supplementet
Acaibär är mycket näringsrika och blir ännu mer populära runtom i världen på grund av deras goda effekt på människan. Jag tog det på morgonen för att må bättre. Jag kan säga att Acaibär och Colon Cleanse verkligen har hjälpt mig att återvinna mitt självförtroende och mitt välmående.
Det som är bra är att de: Får min ämnesomsättning att fungera bättre Får mig att avstå från att äta hela dagen Ger mig energin som jag behöver för att kämpa mot tröttheten under dagen Att gå ned ett tiotal kilo i vikt
När jag tänkte på alla dessa positiva saker bestämde jag mig för att prova Acaibärsupplementet och det hjälpte mig verkligen mycket. Jag tar det bara en gång om dagen. Den andra produkten som man verkligen bör pröva, är Colon Cleanse och här är några specifikationer:
Steg 2: Colon Cleanse
Jag tar ”Colon Cleanse” varje morgon och varje kväll tillsammans med Acaibär. Det hjälpte mig verkligen att sätta mitt matsmältningssystem tillbaka till det normala. Jag tror inte att jag skulle kunna uppnå sådana resultat utan att ha använt det.. Colon Cleanse hjälpte mig mycket med att:
Eliminera toxinerna som samlas i min kropp Rengöra tarmväggarna på ett naturligt sätt Minska antalet kilon på min mage Sänka kolesterolvärdet och mitt höga blodtryck.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-09 15:29
Som vi drabbade vet är detta alltså en bluff och företaget drar pengar från ens konto. Ni som bara kommer in i forumet för att berätta hur korkade och blåögda vi är kan vända direkt!
Denna tråd är för oss drabbade och hur vi kan hjälpa varandra.
Tack på förhand!