• FruNaftra

Vad har du för erfarenheter av Auroramottagningen (i Göteborg)

Jag och min man var där var iväg till Aurorakliniken på östra sjukhuset i Göteborg och pratade med en jättegullig barnmorska. Efter påfrestande IVF och missfall så är det svårt att släppa rädslan av att förbli barnlös. Speciellt med tanke på att en släkting förlorade sin dotter några timmar efter födseln.

Jag kände mig mycket lugnare efter besöket. Det var helt klart över förväntan. Om några veckor ska vi tillbaka och få se oss omkring på förlossningsavdelningen.

Någon annan som går/har gått dit?
    Vad har ni för erfarenheter av Auroramottagningen?

• Svar på tråden Vad har du för erfarenheter av Auroramottagningen (i Göteborg)
  • mammageno

puffar upp lite även för andra mottagningar som varberg eller varsom igentligen..{#lang_emotions_laughing}

• Toves

Jag går på samtal hos aurora på östra och tycker i alla fall att den barnmorskan jag får prata med är otroligt bra. Är så tacksam för den hjälpen jag får.

• FruNaftra
    Toves skrev 2010-01-04 21:08:22 följande:
    Jag går på samtal hos aurora på östra och tycker i alla fall att den barnmorskan jag får prata med är otroligt bra. Är så tacksam för den hjälpen jag får.
    Vad bra att du är nöjd Går ni båda två? Och ska ni nöja er med samtal eller vill ni kika på förlossningsavdelningen och testa på lustgas också?
  • Toves

Jag var och tittade på Mälndals KK inför förra förlossningen. Den gången var barnmorska lite stressad och hade kanske inte så mycket att säga så det gav inte så mycket. Fast det kändes ju bra att ha sett hur det ser ut.

Den här ggn har jag bara varit på Östras familjeuppvak för att förbereda mig mentalt inför nästa "förlossning". Nästa gång ska jag se operationssalen för kejsarsnittet...

Svar på tråden Vad har du för erfarenheter av Auroramottagningen (i Göteborg)