• saranilsson

Yngre mamma i nynäshamn

Jag heter Sara och är 23 år och blev mamma i september -09. Det skulle vara kul att hitta fler mammor samma ålder som bor häromkring. Det blir lite långtråkigt att umgås enbart med sitt barn dagarna i ända och bara gå ut och gå på egenhand hela tiden.
    Så om det är någon som är promenad/sällskaps/fika/diskussions-sugen mm så tveka inte utan hör av er på denna tråd så kan vi börja där.

Häslningar Sara

• Svar på tråden Yngre mamma i nynäshamn
  • Turboplingen

24, 25 nu den 26e jan och bor i Nynäshamn sen i augusti så känner
    inte många unga mammor eller mammor alls här i Nynäshamn..

Har en dotter på snart 2½ och en till på g till i sommar =)

• saranilsson

Vad kul att du ska få en liten till. Jag har varit på abycafé men alla mammor är så mycket äldre än jag, de är nog i 30-års åldern i alla fall. Och så känner de alla redan varandra så det är svårt att komma in deras grupper.

• Turboplingen

Jo jag vet... fast jag aldrig har varit där =p
    Men brukar vara så på de flesta öf tyvärr..
    Ja det ska bli kul att få en liten till =)
    Saknar min bebis som nu är en trottsig mini tonåring på 2½ =p

• saranilsson

Men om alla de äldre mammorna håller till på öf, var är alla de som är yngre? Kan ju va svårt att lära känna någon om man inte innan kände varandra.

• Turboplingen
    saranilsson skrev 2010-02-11 18:18:49 följande:
    Men om alla de äldre mammorna håller till på öf, var är alla de som är yngre? Kan ju va svårt att lära känna någon om man inte innan kände varandra.
    Jadu jag vet inte.. känner som sagt inga yngre mammor här i Nynäshamn =p
    Dom är väl förmodligen på öf.. men då jag inte trivs på öppna förskolor så hittar vi på annat..
    Nova 070902, Plutt BF 100802
Svar på tråden Yngre mamma i nynäshamn