• Together90

sthlms unga mammors träfftråd

Hej :)

Onsdag den 6 Januari 2010
    kör vi en liten kick off för våran "nyblivna" mammagrupp. Vi är alltså en gäng unga tjejer som träffas en gång i veckan eller så och gör olika saker med våra småttingar :)
    Den första gången kanske vi kan börja med att gå på ett fik och lära känna varandra lite mera. ALLA ÄR VÄLKOMNA SÅKLART

Och då tänkte jag att vi träffas den 6 Januari vid Skrapan (skanstull/medborgarplatsen) klockan 14.00

Så vilka vill följa med?

KOMMER

Together90 (Love och Oliwer)

KOMMER INTE

• Svar på tråden sthlms unga mammors träfftråd
  • MikuAndSaraLi

Onsdag den 6 Januari 2010
    kör vi en liten kick off för våran "nyblivna" mammagrupp. Vi är alltså en gäng unga tjejer som träffas en gång i veckan eller så och gör olika saker med våra småttingar :)
    Den första gången kanske vi kan börja med att gå på ett fik och lära känna varandra lite mera. ALLA ÄR VÄLKOMNA SÅKLART

Och då tänkte jag att vi träffas den 6 Januari vid Skrapan (skanstull/medborgarplatsen) klockan 14.00

Så vilka vill följa med?

KOMMER

Together90 (Love och Oliwer)
    MikuAndSaraLi (Miku & Sara-Li)

KOMMER INTE

• mammasangel

Hej! :) Patricia heter jag, och är en tjej på 19 som bor i stockholm!

Är jätte sugen på att komma, MEN.. har inte fått våran lilla sessa ännu! hon är beräknad till i Mars! Men det vore ändå jätte kul att faktiskt komma? träffa er alla innan hon är här! om det skulle vara okej?

Lite svårt att gå in på denna tråd, men svara gärna på: www.mammasangel.blogg.se Kram!

• Tiesto

kommer jätte gärna. är 24 år och har oliver 2,5 och thor 1,5 år..

• MikuAndSaraLi

Undrar en grej!
    Är den inte ganska skit-dyrt att fika på medborgarplatsen?
    Vet att jag inte har råd att gå på dyra ställen, i alla fall..

Svar på tråden sthlms unga mammors träfftråd