• alem

20-25 årsåldern, första barnet vol.6

Här är vi goa, glada tjejer från hela landet mellan 20-25år, nu har vi alla fått våra små underverk!

Här fortsätter vi följa våra barns utveckling, nya planeringar på små syskon och allt annat mellan himel och jord som vi känner för!

"A baby is something you carry inside you for 9monts
    In your arms for 3years
    And in your heart forever"

{#lang_emotions_heart}

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.6
  • alem
    smultronrt skrev 2010-02-19 13:08:34 följande:
    Grattis till mig själv på 26 års dagen då.. Så jävla bra födelsedag.. min dag som jag skulle fira och ha roligt sitter jag inlåst.. och av vilken anledning.. jo fö ingenting.. för att min syster ringer polisen bara för att hon är arg på mig.. Så idag är jag 26 och vad har jag att visa för det.. En död dotterFrihetsberövadinget jobbingen familj och inga vänner.. Jo jag säger inga vänner för att alla mina vänner vände sig emot mig igår när jag hade behöv dem.. Grattis till mig
    du har alltid oss iaf {#lang_emotions_heart}
    Grattis i efterskott!

Baby: hur går det för dig? inge mer blödningar hoppas jag!
  • smultronrt

Tack tjejer.. Fick komma hem idag och kännde mig glad att få komma hem men nu känner jag att jag vill tillbaka igen. Jag prata med dem och de sa att det var vanligt.. Jag ska nu ta en dag itaget och jobba på att jag ska må bra och komma tillbaka till verkligheten i min egna takt..

Kramar till er alla

p.s. men nu har jag gott över 20-25år får jag vara kvar ändå :P

saknar min dotter 25/3 - 28/3 09
  • alem
    smultronrt skrev 2010-02-22 19:45:27 följande:
    Tack tjejer.. Fick komma hem idag och kännde mig glad att få komma hem men nu känner jag att jag vill tillbaka igen. Jag prata med dem och de sa att det var vanligt.. Jag ska nu ta en dag itaget och jobba på att jag ska må bra och komma tillbaka till verkligheten i min egna takt.. Kramar till er alla p.s. men nu har jag gott över 20-25år får jag vara kvar ändå :P
    klart du får vara kvar! Du var ju mellan 20-25 när du fick ditt första barn så
    Finns ingen möjlighet att du kan få komma tillbaka då?
  • alem

hmmm

jag kissar som jag vet inte vad, jag är hungrig, har ont i boobsen och trött som tuuuuuuusan!
    Somnar på soffan under dagarna, kl 21 på kvällarna är jag heeelt död och måste sova senast kl 22 annars fugerar jag inte alls på dagen sen...
    Mensen skulle kommit i söndags...
    Men testet visar {#lang_emotions_minus}  R. köpte ett för han vela veta och tvinga mig att kissa på de igår hehe
    Börjar bli less på att känna mig skengravid! haha
    Och jag är höghormonad så de skulle synts nu om det var något så

• babyboom86
    alem skrev 2010-02-23 07:48:03 följande:
    hmmmjag kissar som jag vet inte vad, jag är hungrig, har ont i boobsen och trött som tuuuuuuusan!Somnar på soffan under dagarna, kl 21 på kvällarna är jag heeelt död och måste sova senast kl 22 annars fugerar jag inte alls på dagen sen...Mensen skulle kommit i söndags...Men testet visar   R. köpte ett för han vela veta och tvinga mig att kissa på de igår hehe Börjar bli less på att känna mig skengravid! haha Och jag är höghormonad så de skulle synts nu om det var något så
    du kanske hade äl senare denna månad? =) spännande!
    "vill" ni skaffa ett syskon till ayla?
  • alem
    babyboom86 skrev 2010-02-23 08:49:00 följande:
    du kanske hade äl senare denna månad? =) spännande!"vill" ni skaffa ett syskon till ayla?
    jo kanske.. men tycker det borde visat något iaf nu eftersom mensen skulle ha kommit redan Så det är nog bara att jag är så slutkörd av att ayla sover dåligt, less på vädret och allt som gör att jag är såhär

Jag skulle inte ha något emot att få en till i år Kanske inte världens bästa tidpunkt eftersom jai nte har nå jobb och vi bor rätt litet men jag skyddar ju iaf min FP om vi blir gravid igen innan Ayla är 18månader så de vore ju bra på så sätt haha
  • JoRi

ojojoj vad länge sen det var jag skrev nåt, men har sett vad ni har skrivit. har fullt upp här hemma, dagarna går åt till att jaga Love som kryper runt med en jäkla fart och tuggar på allt. hehe
    just nu har han varit magsjuk i flera dagar, lite tråkigt.

smultronrt - Grattis i efterskott! hoppas du snart landar och hittar rätt spår tillbaka igen!

alem - usch stackars ayla att vara sjuk så mycket, hoppas allt snart ger med sej och att ni får vara pigga och krya. hoppas ni börjar få tur igen, den kanske kommer när snön försvinner. :P 

baby - vad tiden går fort! skönt att du är över 12-veckors strecket! när ska du på ul då? 
    jag är med riktigt skengravid, väntar med på mensen som inte kommer. men vi försöker ju inte men man vet ju aldrig. har hormonersvängingar som inte är av denna värld, snyftar och skriker om vartannat.. haha. testade för ett tag sen och då var det minus. tror inte tt det är nåt men hoppas kan man alltid. :)

• babyboom86

jag tkr de skulle va kul om fler i tråden blev gravida! =D
    jag har heller inget jobb, men man skyddar ju sgin iaf, annars skulle man ju inte få nå pengar alls...! sen känner jag att det är lika bra att köra på nu när man är inne bebissvängen, med blöjbyten å sånt. Julia kommer börja dagis nu i mars och går 3 dgr i veckan i några timmar, då tänkte jag passa på å läsa en kurs, kan va kul att hinna med nånting innan syskonet kmr.
    jo det är skönt att passerat 12 veckorsstrecket, men man oroar sig ju lite ändå, ser framemot bebisbuffarna nu, men det dröjer nog nån vecka till, nån ultraljudstid har jag inte fått än, men är ju bara i v14 men snart borde de dyka upp i brevlådan tkr man.

• Lucia1987

Hej tjejer...Hoppas allt  e bra med er och barnen...!

Grattis Smultron i efterskott.

Stackars er Alem som inte får någon lugn och ro.

Baby vi vill också har bebis, men  vi tvekar lite just nu pga jobbet...
    Kommer snart få en högre anställning så jag vill inte sumpa chansen..
    Det var planerat att jag skulle börja jobba på kontoret men eftersom jag blev gravid gav dom tjensen till någon annan. Nu när jag är tillbaks så har dom en ny och bättre tjänst för mig som också blir i kontoret. Så jag ser fram emot det och vill vänta några månader till för att se var jag hamnar innan vi planerar för en till liten bulle.

• babyboom86

lucia- jo då förstår jag att ni vill avvakta, det kmr ju en tid när du känner att det passar oxå, man ska ju inte stressa heller.

jag drömde om bebis i natt!!=D va så himla märklig dröm! skulle göra ett ultraljud och på själva monitorn fick man se hur det faktiskt ser ut inne i magen och bebis, så de blev som en verklig bild, skitcolt faktiskt! men bebisen va lite för stor för den veckan jag är i nu tror jag =) den såg liksom klar ut, men man såg hur det log och rörde armarna, hahah så häftigt vare! tyvärr fick jag inte veta om de va en pojk lr flicka.

• smultronrt

Alem: jo jag få komma tillbaka in om jag behöver det

Tack för alla grattis.
    Känns som jag har kommit till en vändpunkt i mitt liv nu.. Jag kan ju hoppas att turen har vänt och att det förblir så. Jag har fått en lägenhet.. Den lägenheten jag vill ha. Känner mig rätt glad. Har inte behövt ta min medecin mot ångesten på två dagar vilket är posetivt. Känns som allt skulle kunna årdna sig nu. Jag väntar bara på att exet ska må bättre så kan man hoppas på en ny chans med han. Kanske har man sådan tur att man lyckas bli gravid igen snart med. :D

Jag håller tummarna för er alla i bäsbis tillverkningen. Passa på att ha så kul ni kan nu och baka på :D

Kramar till er alla

• babyboom86
    alem skrev 2010-03-03 11:56:04 följande:
    fy fasiken för magsjuka....
    ja jag läste de på din blogg! Fy fan, stackare!
    jag har själv kännt mig trött å hängig å vart lite orolig i magen stundtals ett par dagar, aldrig spytt tack å lov men va väldigt rädd att jag fått nå magsjuka där ett tag men de va det tack å lov, säkert bara nå gravidhormon som spöka. peppar peppar har jag aldrig haft vinterkräksjukan, kan ju hoppas man är immun!
    hade ni träffat nån som va sjuk? Hur mår ni idag?
  • alem

vi hade mamma träff här hemma på fredagen så var det en utav ungarna som blev dålig på söndagen och på måndagen vart vi dålig så det var nog något då ja..
    Det är fasiken de värsta som finns att vara så magsjuk, minns inte senast ja var så dålig som jag varit nu

• smultronrt

Denna tråd går snart ut.. är det någon som fixar en ny??

Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.6