• hopefaithlove

Flera unga föräldrar?

Jag är 16 år gammal och har dottern Avilia (191109) med min sambo Michael, 20.
    Jag är ung förälder.

Finns det flera? :)

• Svar på tråden Flera unga föräldrar?
  • SandraD

Vad menas med ungt? Folk tycker så olika..
    Själv är jag 23 idag men var 22 när jag fick min lilla prins =)

• SFHelen
    SandraD skrev 2009-12-01 18:42:46 följande:
    Vad menas med ungt? Folk tycker så olika.. Själv är jag 23 idag men var 22 när jag fick min lilla prins =)
    Håller med, vad är ung förälder?

Va 21 (2007) när jag fick sonen och 23 (2009) när jag fick dottern
  • hopefaithlove
    SandraD skrev 2009-12-01 18:42:46 följande:
    Vad menas med ungt? Folk tycker så olika.. Själv är jag 23 idag men var 22 när jag fick min lilla prins =)
    Jo det är ungt :) hihi. Grattis till prinsen!
  • hopefaithlove
    SFHelen skrev 2009-12-01 19:11:24 följande:
    Håller med, vad är ung förälder? Va 21 (2007) när jag fick sonen och 23 (2009) när jag fick dottern
    Ja det är ju också ungt. Jag tror man är ung mamma om man kände det under graviditeten :) haha. Det gjorde jag iallafall. Fast vi måste ju dra gränsen runt 25 där någonstans :)
  • SFHelen

hur går de för er?
    här lever livet med två barn vill jag lova hihi

• hopefaithlove
    SFHelen skrev 2009-12-02 16:14:33 följande:
    hur går de för er? här lever livet med två barn vill jag lova hihi
    Jo bra :) ja det blir väl så :) Vi har det dock ganska lugnt men jag är ändå utmattad av ngn anledning :)
  • SandraD

Jo tack här går allt också bara bra. Älskar verkligen mammalivet :)

• SFHelen
    hopefaithlove skrev 2009-12-02 17:30:56 följande:
    Jo bra :) ja det blir väl så :) Vi har det dock ganska lugnt men jag är ändå utmattad av ngn anledning :)
    man är trött första tiden, allt är nytt och man ammar på nätterna och får ingen längre sömn.

Jag ar tren att min man är hemma till nyår så jag har hjälp hemma o gör att jag kn sova längre och sånt. o nu ar lillstumpan börjat sova 6 timmar isträck p nattn så jag böjar känna mig riktigt utvilat
    SandraD skrev 2009-12-02 19:28:54 följande:
    Jo tack här går allt också bara bra. Älskar verkligen mammalivet :)
    älskar de med.

planerar ni syskon i framtiden?
  • Sajja

var 21 då ja fick sonen i noveber 2007 och väntar nu i februari 2:an :)
    Då borde ja med räknas som ung :)

• SFHelen
    Sajja skrev 2009-12-02 21:27:05 följande:
    var 21 då ja fick sonen i noveber 2007 och väntar nu i februari 2:an :)Då borde ja med räknas som ung :)
    som mig men jag fick mitt andra i okt i år

tog ni reda va de va i magen?
  • kar0liiinan

Jag räknas nog med som ung, 18:) Hinner bli 19 innan bebben kommer.

• Sajja

nä vi har inte tagit reda på va de är... få bli en överaskning.. ena dagen är ja säker på en tjej, andra är ja säker på en kille.. Me vincnet var ja säker hela tiden att de va en kille.. Kanske är de en blandning nu :P

• hopefaithlove

Vi vill såklart ha syskon men vi väntar nog ett tag med det. Jag är ju så ung. Min tös  sover med oss i sängen och jag märker inte att hon vaknar alls mycket. Tror hon har vaknat max 2-3 ggr när vi sovit. :)

• SFHelen
    hopefaithlove skrev 2009-12-03 16:52:50 följande:
    Vi vill såklart ha syskon men vi väntar nog ett tag med det. Jag är ju så ung. Min tös  sover med oss i sängen och jag märker inte att hon vaknar alls mycket. Tror hon har vaknat max 2-3 ggr när vi sovit. :)
    de gör vår dotter med, sover i sängen.
    Har sovit på mitt bröst sedan hon föddes, pga att hon är prematurfödd, men  nu har hon börjat att sovn mellan oss, men så fort brosan kommer till sängen blir de upp på bröstet igen
Svar på tråden Flera unga föräldrar?