• elinamedtheo

Ensamstående unga mammor som vill träffas eller bara snacka?

Jag är 22 år och är ensam med min lilla grabb på fem månader. Jag vill gärna lära känna andra mammor som är ensamstående. Om du bor i sthlm så kan man ju ses på en fika eller ta en promenad. Eftersom jag inte känner så många yngre mammor skulle det vara roligt.
    Jag bor iaf i Åkersberga och har massa tid eftersom jag är hemma hela dagarna med sonen.

• Svar på tråden Ensamstående unga mammor som vill träffas eller bara snacka?
  • elinamedtheo

*puffar* ingen?? =(

• sebbis mamma

hej!

jag är en ensamstående mamma på 22år..bosatt i tullinge,södra sthlm..med min son som är 2år...

träffar gärna någon i samma sits...

• Tubens familjer

och ni kan om ni vill och orkar komma hit och träffa massor av andra!!!
    vi har öppen verksamhet för unga föräldrar med barn på måndag i farsta!
    ni hittar oss på Tuben vägg i vägg med tunnelbanan farsta centrum, en trappa upp med hiss.
    här har vi lite olika grejer på g, som babymassage, vi åker och badar babysim, trycker tröjor, gör gipsavgjutningar av hand och fot på era små guldklimpar och mycket mer!
    vi har öppet måndagar kl 12 - 16 och på måndag den 2 nov har vi lunch!
    kom och hälsa på!
    ylva

• unga familjer

...och på onsdagar kan du komma till Armfeltsgatan 2 och träffa många unga(14-23 år) föräldrar hos oss!

Daniel och jag jobbar här och vi har öppet mån 9-12 och ons 12.30 - 15.30.
    Kom och fika, sjung och var med ditt barn tillsammans med andra föräldrar.

Läs mer på stadsmissionen.se eller på facebook. Vi gör en verksamhet ihop med er föräldrar och era små.

Kan vara lite svårt att hitta till oss, enklast är till Tbana Stadion, vänster in på Jungfrugatan, sen höger på Starrängsringen, upp för en liten slänt, titta efter en skylt "öppen förskola" "Stockholms stadsmission, unga föräldrar"

Välkommen!!!!

• Emily

hej hej,ensamtsående mamma här, dock är dottern 2.5 år så hon går på dagis och jag jobbar men träffas gärna på helger osv. skriv i min gästbok :)

• dontjumphigh

21år med en son på 4månader..
    är väl inte riktigt ensamstående(lever under samma tak som pappan till min son men sen tar det stopp där..)
    Bor i vällingby (västerort) Är ledig hela dagarna!

kan träffas o fika när som helst eller bara snacka:D

Svar på tråden Ensamstående unga mammor som vill träffas eller bara snacka?