• unga familjer

Inget att göra på dagarna??

Kom till oss på Armfeltsgatan 2, sthlm!!!!

Vi gör verksamhet ihop, vad vill ni fylla den med? Allt är gratis, kom när ni kan!

Vi finns på plats måndag fm och onsdag em, läs mer på stadsmissionen.se. Daniel jobbade tidigare på Xist, unga föräldrar! Nu gör vi samma verksamhet fast på annan adress.

Undrar ni nåt, ring 0707-699 819, Sanna eller 0707-105358, Daniel

Välkomna!!!!!!

• Svar på tråden Inget att göra på dagarna??
  • Saaaraa

Åh va roligt =)
    Ni som ska dit någon dag, hur gamla är era barn?

• Juhanna
    Saaaraa skrev 2009-10-22 17:31:24 följande:
    Åh va roligt =) Ni som ska dit någon dag, hur gamla är era barn?
    Mina är 2½ och 5 veckor
  • Saaaraa

Jag tänkte komma på onsdag, eftersom att det är lättast att gå på em för mig. Min dotter fyller snart 2 år, hoppas att det finns någon som hon kan leka med där då =)

• elinamedtheo
    Juhanna skrev 2009-10-22 14:16:37 följande:
    Någon som har lust att hjälpa mig att hitta dit? Brukar tappa bort mig väldigt lätt
    Haha det är samma här, jag ska dit på måndag, ska du dit då? Jag har en son på fem månader iaf.
  • emmol

Min småkillar är 6 månader, men de va ju rätt blandade åldrar där =)

• elinamedtheo
    emmol skrev 2009-10-22 19:46:55 följande:
    Min småkillar är 6 månader, men de va ju rätt blandade åldrar där =)
    Ska du dit på måndag igen?
  • emmol

Japp jag ska dit på måndag, fast jag komemr nog vid 10 istället för 9 men dom sa att det är okej att komma när man vill. Det är ju mellan 9-12!

• Juhanna
    elinamedtheo skrev 2009-10-22 19:17:06 följande:
    Haha det är samma här, jag ska dit på måndag, ska du dit då? Jag har en son på fem månader iaf.
    Nej jag tänkte nog gå på onsdag så stora tjejen kan följa med, om jag hittar vill säga.
    Saaaraa skrev 2009-10-22 19:03:25 följande:
    Jag tänkte komma på onsdag, eftersom att det är lättast att gå på em för mig. Min dotter fyller snart 2 år, hoppas att det finns någon som hon kan leka med där då =)
    Jag tänkte ta med min stora tjej på onsdag
  • elinamedtheo
    emmol skrev 2009-10-23 11:09:24 följande:
    Japp jag ska dit på måndag, fast jag komemr nog vid 10 istället för 9 men dom sa att det är okej att komma när man vill. Det är ju mellan 9-12!
    Men eftersom du vet vart det ligger kan man inte mötas någonstans då? Jag har världens sämsta lokalsinne :P
  • unga familjer

Hej alla!

Vad roligt att ni kommer, och att ni som var där tyckte om det!

Enklaste vägen är till Stadion med tunnelbana, utgången mot Csn. Ta hissen upp. Väl på Valhallavägen ta vänster. När du kommer till Jungfrugatan svänger du vänster igen. Sen följer du Jungfrugatan fram till Starrängsringen (en gata som går runt en park med en fontän i).
    Ta höger och upp för en slänt, leta efter en skylt (gul) som det står Öppen förskola på, och en vit som det står Stockholms Stadsmission unga föräldrar!

På måndag sjunger vi igen vid 11.00 tiden och fikar tillsammans!

Varmt välkomna!!!

• emmol

Såg detta nu! Men om du läser så kan vi ju träffas 10 vid uppgången mot stadion =)

elinamedtheo skrev 2009-10-23 14:56:50 följande:
    Men eftersom du vet vart det ligger kan man inte mötas någonstans då? Jag har världens sämsta lokalsinne :P
  • elinamedtheo
    emmol skrev 2009-10-26 08:05:25 följande:
    Såg detta nu! Men om du läser så kan vi ju träffas 10 vid uppgången mot stadion =)
    Fan, hann ju inte läsa detta =/ Jag skulle gå men så jag ville helst inte gå själv.
  • Juhanna
    elinamedtheo skrev 2009-10-26 22:46:01 följande:
    Fan, hann ju inte läsa detta =/ Jag skulle gå men så jag ville helst inte gå själv.
    Jag kan gå med dig nästa måndag.. Kanske inte kommer kunna gå nu på onsdag
    ♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥
  • emmol

Men vi ska dit igen på Onsdag =) Kan mötas vid uppgången vid stadion 12.15?

• Saaaraa

Vi kommer inte komma på onsdag ändå! Jag ska vaccineras mot nya influensan då så vi hinner inte.
    Nästa onsdag kommer jag och en vännina till mig med en 4 månaders :)

• elinamedtheo
    emmol skrev 2009-10-26 23:15:01 följande:
    Men vi ska dit igen på Onsdag =) Kan mötas vid uppgången vid stadion 12.15?
    Min son har blivit jätte förkyld så det blir bara att vara hemma imorgon men på måndag?
  • emmol

Vi brukar vara i Farsta på måndagar så vi kommer nog nästa onsdag då =)

• Juhanna

Jag ska försöka komma idag, men hittar jag inte så hittar jag inte

♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥
Svar på tråden Inget att göra på dagarna??