• Disa43

Burberry galen

Hej!

Börjar bli helt fixerad vid Burberry väskor, klockor, plånböcker mm. Värst att jag tycker orginalen är sååå dydra. Vet någon om var man kan köpa BÄTTRE kopior? Inget plastskräp utan finfina kopior:)

Bättre begagnad går också!

Har blivit fruktansvärt biten av de små rutorna:)

• Svar på tråden Burberry galen
  • épouse

Kan inte rekomendera någon bra sida men jag passar på att rekomendera att inte köpa kopiorna. Om du hittar kopior så köp åtminstånde så billigt som möjligt.
    Det är mestadels bara skräp kvalite och du ångrar dig när dom faller ihop.

• Disa43

Ja... men det finns alla sorters kopior. Skräp o ganska fina! Tycker bara att 10 000 för en väska är svinigt dyrt.

• épouse

mmm Det värsta är att kopior är dålig kvalitet.
    Har sett frun gå genom en del märkes kopior som inhandlades utomlands: väskor, skor plånböcker, filofaxar verkligen vittrar sönder vid normalt slitage.

Har ingen aning men finns det inte andra märken med snarlik mönster och god kvalitet.

• pearshapedbastard
    brojer skrev 2009-10-15 14:53:33 följande:
    Om du har vagarna forbi London sa ak till deras fabrik, har varit dar flera ganger. Dar ar det "jattebilligt" www.londonerlife.com/burberry-factory-outlet/
    Burberry tappade ju en hel del status i england för ett antal år sedan när det blev väldigt populärt hos fotbollshulliganer. Fick lite WT stämpel och har kämpat för att få tillbaka anseende.
  • Bellsam

Åh, jag bara älskar Burberryväskorna! De absolut finaste som finns. Ska någon gång i livet köpa mig en orginal Burberry men just nu som mammaledig finns inte dom pengarna.

Vad kostar Burberry i England?

• Disa43

Jag är i samma sits Bellsam... sugen på de fina men är också mammaledig så jag väntar tills ekonomin blir starkare:)

Tack för tipset brojer.

Jag är helt frälst på Burberry väskorna men som sagt de är vällllldigt dyra. Jag hittade i dag en jättebra affär på nätet som säljer Burberry väskor till väldigt låga priser. Alla möjliga sorters märkesväskor finns att köpa. Tror att det är sk. "lyxkopior". Ex. Burberry väska som kostar ca 10 000 finns att köpa där för ca. 2000.

www.mybagsvendor.com

Ta en titt!!

• gamlingen

Ska försöka sänka stämningen lite

Har följt detta märke på avstånd i åratal. Verkligen i många år.
    Det är och förblir det absolut tristaste jag kan tänka mig.

Och att ge tusenlappar för en handväska ... cool down!

• épouse
    gamlingen skrev 2009-10-15 23:11:47 följande:
    Ska försöka sänka stämningen lite Har följt detta märke på avstånd i åratal. Verkligen i många år.Det är och förblir det absolut tristaste jag kan tänka mig.Och att ge tusenlappar för en handväska ... cool down!
    Hur då följt det?
  • Disa43

Ja det kan man undra! Smaken är som baken:)

Tycker det är mer stilfult än många andra dyra märken med massa pling pling på.

• Toppluvan

Är också förtjust i Burberry och skulle gärna vilja ha tips på var man hittar fint till liten på nätet!

• Burberry
    Toppluvan skrev 2010-01-08 12:43:07 följande:
    Är också förtjust i Burberry och skulle gärna vilja ha tips på var man hittar fint till liten på nätet!
    vi handlar ofta på deras hemsida www.burberry.com. Vill man inte betala fullt pris så löns det att kolla in rean (några reavaror finns ännu under sales ifall du kollar nu), men de bästa går först så man skall vara snabbt ute när reorna börjar. De följer samma reatider som andra affärer. Deras barnkläder är ju bara för ljuvliga

Outleten i London är som någon tidigare sa värd ett besök, de har också bebis- och barnkläder där. Samt väskor och skor till väldigt bra priser.

TS: skulle inte rekommendera att köpa kopior, spara då hellre tills du har råd med äkta vara, det syns nog alltid skillnad på kopior och orginal.
    Att ha barn är inte mera jobbigt än man gör det!
  • 071001

Har du vägarna förbi Karama-marknaden i Dubai så gör det kopior av all världens märken och jag vet ingen som kunnat skilja de mot en äkta och de håller också.
    Själv föredrar jag äkta varan, men som sagt, dessa väskor är mycket bra kopior.

Svar på tråden Burberry galen