HN79 skrev 2009-10-04 16:38:17 följande:
Alltså ibland undrar man ju om de verkligen anställer vilka puckon som hellst Så får man ju inte säga... Jag är överviktig och gjorde mina första ul i v 14,det syntes hur bra som hellst. Hoppas jag inte skrämde dig med avbrytande, det var inte min mening. Ville ju bara förklara varför man gör just r utinultraljud i de veckorna. + att då är de flesta barn lika stora och lätta att tidsbestämma. Du kan inte ringa dit och ändra tiden och hoppas ¨på att någon annan svarar? Eller vad äger din BM? Hon borde kunna hjälpa till att boka tid tycker man.
Ja är det den människan som jag tror att det var som svarade så är hon 1 äpple hög o 17 bred ungefär.

Så jag vet inte vad hon ville få ut av avv säga att jag är fet?
Under 70 kg kalla inte jag fet, men men.
Nej, du skrämde mej inte med orden om avbrytandet, vi har själva haft det i tankarna oxå eftersom vi inte vet hur det slutar. Någongång ska barnet ut, oavsett vad som händer. Men jag ser ju helst att det blir tidigare om det skulle visa sig vara totalt kört.
Min BM har ringt hon oxå, men de står stenhårt fast vid att jag inte får komma innan... *suck*
Jag känner att det är så mkt krångel med allt runt om att jag blir galen snart.