Hemma efter VUL undersökning
Nu är jag hemma och har tid att sitta vid datorn ett tag.
Var till Sundsvall idag för att göra ett VUL för att se om det var ett missfall jag hade fått och det visade sej att det var det. =(
Var osäker för att jag har inte haft mycket av graviditets symptomer och när jag började blöda (som en vanlig mens med lite extra klumpar) så var jag säker på missfall men det kändes inte som ett missfall som det gjorde förra gången.
Kroppen sa gravid men hjärnan sa missfall så jag har mått jätte dåligt på grund av det , man har inte kunnat sörja eller glädjas och när jag satt i väntrummer och väntade på att få komma in mådde jag så dåligt för jag ville inte ha konstaterat att det var ett missfall jag ville bara veta om det fanns ett litet knyte där inne, ville inte att min efterlängtade graviditet skulle ta slut.
Lovade att jag skulle skriva och berätta hur det hade gått idag och nu har jag gjort det bara synd att det inte var något positivt jag kom med. Men det är bara att försöka igen och hoppas att det håller nästa gång annars blir det en hel undersökning av mej och min sambo och det är inget man ser fram emot, man vill ju hellre behålla barnet.
Önskar er alla lycka till med att bli gravida och att ni får behålla barnet men vad ni än gör så ge inte upp det kommer inte jag att göra i alla fall.
Kram på er