vecka 27, hur mycket har ni gått upp i vikt?
ni som är i vecka 27 hur mycket har ni gått upp i vikt och hur mår ni?
ni som är i vecka 27 hur mycket har ni gått upp i vikt och hur mår ni?
I veckan 27 ca 7-8 kg...
Jag gick först ner 3 kg och sen upp igen så nu i vecka 27 +7 kg.
Är i vecka 27 och har gått upp 9 kg.
Känns som att jag har gått upp mindre än vad vågen visar... men men... undrar vart detta slutar, jag mår iaf jättebra =)
Är i v 27 & har gått upp 7kg.
Jag har gått upp 14 kilo sedan inskrivningen i v 10. Är i v 27.
Missade skriva att jag mår toppen!
Hej,
Jag är i v. 27 och jag har gått upp ca 7-8 kilo (verkar ju vara normalt om man läser den här tråden)
Däremot har jag gått upp alla dessa kilon på min mage, då resten av kroppen är oförändrad... jag är ganska så kort (1,54) och har vägt kring 49 kilo sen tonåren, så det känns ganska tungt för ryggen med de extra kilona!
Har bälte för jag har börjat få foglossning och det känns bättre sen jag började med det.
Hoppas ni andra mår bra och Grattis till alla små bebisar som växer!
Kram
När jag läser runt här på fl tycker jag att det verkar ganska vanligt att gå upp över de 12-14 kg som är medeltalet?
Jag är i vecka 26 o har gått upp 14 kg...men om det nu är så vanligt som jag tycker om man kollar här iaf, varför är då bm på en så mycket?
Och varför är medeltalet ca 12-14 kg då?
Ljuger folk om sin vikt i statistiken eller vad handlar det om?
Blir ju så nyfiken.
När jag läser på fl känner jag mig inte så onormal och enormt stor men om man pratar med andra så är man ju en gigant!
kolla gärna min gravidblogg www.hemmahoshelena.bloggsida.se
i v 27 hade jag nog gått upp 10-11 kg. Är i v 29+ nu o har gått upp 13...
Tredje barnet så då går man upp snabbare
10 kg och mår bra, men har mycket sammandragningar och får ta det lugnt.
rastlösa ben
Är i v27 och gått upp 7 kg mår väldigt bra men blir lätt uttråkad
5 kg sen inskrivningen :)
När jag läser runt här på fl tycker jag att det verkar ganska vanligt att gå upp över de 12-14 kg som är medeltalet?
Jag är i vecka 26 o har gått upp 14 kg...men om det nu är så vanligt som jag tycker om man kollar här iaf, varför är då bm på en så mycket?
Och varför är medeltalet ca 12-14 kg då?
Ljuger folk om sin vikt i statistiken eller vad handlar det om?
Blir ju så nyfiken.
När jag läser på fl känner jag mig inte så onormal och enormt stor men om man pratar med andra så är man ju en gigant!
kolla gärna min gravidblogg www.hemmahoshelena.bloggsida.se
Är i v 29, har gått upp 4kg. Hade några extrakilon från början så kroppen har haft att ta av.