Efterlängtad bebis efter 2 MA
Efter att ha haft ett helvetes år förra året med 2 MA har jag äntligen fått min efterlängtade bebis! Vill berätta det som en liten uppmuntran eftersom jag vet att man letar efter lyckade slut när man själv kämpar som mest! Och jag förstår att 2 MA kan verka fjuttigt för en del av er men mitt i kampen upphör ju allt rationellt tänkande och det var för mig bland det värsta jag varit med om eftersom jag så gärna ville få ett syskon till min tjej. Eftersom allt gick så lätt med första barnet var jag helt övertygad om att något blivit fel med kroppen och att jag aldrig skulle få en bebis till. Efter 2 MA och en hel del andra privata olyckor i samma veva var jag knäckt och krävde att få testa Trombyl som jag läst om i det här forumet och som verkat funka för så många. Min gynekolog kände nog av min desperation och skrev ut det med kommentaren "det är övermedicinering för 2 MA i rad är inget onormalt, men eftersom det inte skadar något så..". Vet naturligtvis inte om det var det som gjorde susen men det kändes åtminstone mindre tröstlöst att försöka en tredje gång då jag i allafall förändrat något i "processen"... Och efter en ångestfylld och orolig graviditet så kom äntligen min underbara lilla bebis! Så vad jag vill säga är att hur mörkt livet kan se ut just för stunden kan det snabbt ändras! Ge inte upp! Jag tänker på er! Lycka till!!