• chalisemamma

Fler nyblivna 88 mammor i eller i närheten avBorlänge

Den 18/8-09 kom lilla Parice.
    Finns här fler mammor födda runt 88 som nyligen fått barn?

Skriv gärna :D

• Svar på tråden Fler nyblivna 88 mammor i eller i närheten avBorlänge
  • Rositaa

tacktack:).. en liten mysare alltså?haha . En sån liten son har jag också som vägrar ta nappen eller tummen utan de är bara tutten som gäller med massa mys. Han heter melvin vi mår super bra allt har gått så bra men han har haft lite ont i magen dom senaste dagarna men de verkar ha gåt över faktiskt annars är de bra :).. hur är det med er? :) vart i borlänge bor ni?

• chalisemamma
    Rositaa skrev 2009-10-25 14:44:12 följande:
    tacktack:).. en liten mysare alltså?haha . En sån liten son har jag också som vägrar ta nappen eller tummen utan de är bara tutten som gäller med massa mys. Han heter melvin vi mår super bra allt har gått så bra men han har haft lite ont i magen dom senaste dagarna men de verkar ha gåt över faktiskt annars är de bra :).. hur är det med er? :) vart i borlänge bor ni?
    Igår somnade hon utan bröstet två gånger :) rekord!!!
    Vi bor i Ornäs,vart bor ni? Har du provat minifom från apoteket
    vid mag problem? Det funkar susen :)
  • Rositaa
    chalisemamma skrev 2009-10-25 15:19:34 följande:
    Igår somnade hon utan bröstet två gånger :) rekord!!!Vi bor i Ornäs,vart bor ni? Har du provat minifom från apoteketvid mag problem? Det funkar susen :)
    jaha ojda tur du har:D ! skulle också önska att han skulle kunna tänka sig att göra det snart:).. vad heter din tös ?. jasså bor du där när jag var liten bodde vi i nyckelby alltså påväg mot torsång :) inte så långt ifrån, just nu bor jag med min sambo i Bullermyren . nej det har jag inte provat tack för tipset!. tog du reda på könet vid ultraljudet eller lät du det förbli en översskning?:)
  • chalisemamma
    Rositaa skrev 2009-10-25 17:41:45 följande:
    jaha ojda tur du har:D ! skulle också önska att han skulle kunna tänka sig att göra det snart:).. vad heter din tös ?. jasså bor du där när jag var liten bodde vi i nyckelby alltså påväg mot torsång :) inte så långt ifrån, just nu bor jag med min sambo i Bullermyren . nej det har jag inte provat tack för tipset!. tog du reda på könet vid ultraljudet eller lät du det förbli en översskning?:)
    Vi tog reda på könet via ul hur gjorde ni?
    Jag och sambon är båda från kvarnsveden och flyttade till hus här
    förra sommaren :)
    minifom is the shit :) jag gör även baby massage på henne i förebyggande syfte :)
  • Rositaa
    chalisemamma skrev 2009-10-25 20:33:33 följande:
    Vi tog reda på könet via ul hur gjorde ni?Jag och sambon är båda från kvarnsveden och flyttade till hus härförra sommaren :)minifom is the shit :) jag gör även baby massage på henne i förebyggande syfte :)
    okej vad mysigt vi önskar också att flytta till hus nu i Gagnef men det finns inte så mycket hus just nu fasktiskt. hur trivs ni i ornäs då?:).. låter super hörru jag brukar också massagera honom men jag vet inte rikigt vad som gör att han får så himla ont. vad gör du och lill tjejen om dagarna ?
  • 2oo8o7o8

Hej Hej.. Jag blev mamma för andra gången 10 Augusti i år :D så nybliven mamma e jag väl men har en dotter på 16 månader också.. e 87a men bor i Falun får man va med här??

• Rositaa
    2oo8o7o8 skrev 2009-10-26 10:05:25 följande:
    Hej Hej.. Jag blev mamma för andra gången 10 Augusti i år :D så nybliven mamma e jag väl men har en dotter på 16 månader också.. e 87a men bor i Falun får man va med här??
    hejhej:) jasså vad roligen, hur går det för er och den nykomna bebisen?:)
  • 2oo8o7o8

Jora de går bara bra dock e barnen sjuka nu :(hur går de själva med era småå??

• chalisemamma
    2oo8o7o8 skrev 2009-10-26 10:05:25 följande:
    Du är välkommen ;)
    går det bra att ha två småttingar?
  • 2oo8o7o8

Jora de går jätte bra med 2 småttingar :D dock blir de lite mer ansträngt när båda 2 e sjuka nu..:( men allt går bara man vill ... HEHEHE.. Hur går de för er då?

• chalisemamma

Här går det bara bra! Försöker få Parice att sova i vaggan på nätterna.
    Men det är en liten bit kvar dit :) hon somnar där och sover ca halva natten där men när
    hon vaknar ligger hon hos mig i sängen. :) hur sover era bebisar?

• 2oo8o7o8

han sover emellan mej o deras pappa.. försöt sängträna men de går inge bra :s då han fick så mkt närhet oo sova på oss på neonatalen då han e för tidigt född

• Rositaa
    chalisemamma skrev 2009-10-30 23:50:44 följande:
    Här går det bara bra! Försöker få Parice att sova i vaggan på nätterna.Men det är en liten bit kvar dit :) hon somnar där och sover ca halva natten där men närhon vaknar ligger hon hos mig i sängen. :) hur sover era bebisar?
    jaha okej hur går det?:).. melvin har haft lite ont i magen senaste veckan så varken han eller vi har fått sova, stackarn. men annars brukar han vakna en gång per natt och vilja ha mat och sen somna om direkt. han sover mellan mig och min sambo, har hon börjat sitta själv nu?:)
  • Elvirasmamma

Jag är 88 och har en liten prinsessa som föddes i midsommras alltså 19/6-09 :))

• chalisemamma
    Elvirasmamma skrev 2009-11-11 19:58:52 följande:
    Jag är 88 och har en liten prinsessa som föddes i midsommras alltså 19/6-09 :))
    Grattis till dottern!
    Hur mår ni?
  • vindil
    chalisemamma skrev 2009-11-12 00:17:12 följande:
    Grattis till dottern! Hur mår ni?
    Hur uttalar man Chalise och Parice?
  • chalisemamma
    vindil skrev 2009-11-12 01:39:41 följande:
    Hur uttalar man Chalise och Parice?
    Parice som Paris Hillton &
    Chalise som Charlize theron
  • Elvirasmamma
    chalisemamma skrev 2009-11-12 00:17:12 följande:
    Grattis till dottern! Hur mår ni?
    Tack så mkt :)
    och grattis själv.
    Jodå vi mår allt bra. Haft en tuff start men nu går det framåt :)
    Själva då? :)
Svar på tråden Fler nyblivna 88 mammor i eller i närheten avBorlänge