• myrstacken

Är ni duktiga på att vara sociala med era banr under dagen och besöker ni öppna förskolan?

Är ni duktiga på att vara sociala med era banr under dagen och besöker ni öppna förskolan?

• Svar på tråden Är ni duktiga på att vara sociala med era banr under dagen och besöker ni öppna förskolan?
  • lövet2

Nja, jag är ju rätt social av mig, så det där kommer naturligt. Öppen Förskola går vi på 2 ggr/vecka, vi hälsar på goda vänner, handlar, går till lekparken, går på bibblan, åker buss i bland osv. Och så har vi en hel del folk här hemma också! Storasyskonen har kompisar hemma, och vänner till mig kommer på besök ...

I won´t fight you!
  • Helene OSV

Tja, det beror på vad du menar med sociala?
    Pratar med barnen gör man ju mest hela tiden men sticker ut och är sociala med andra människor gör man ju kanske inte varje dag.
    Vi är på ÖF rätt ofta och då är ungarna inte så sociala med MIG, de har fullt upp med att leka. (då passar jag på att läsa tidningen osv)

♥ Olivia 031017 ♥ Sigrid 051003 ♥ Valter 080812 ♥
  • Fruochmamma

Jag var jätte dålig på att vara ute och iväg med Ludvig då jag var mammaledig.

(¯`°?.¸ ღ♥ Ludvig + Larsa + Tess + mamma = sant ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 071001

Vi var supersociala. Öppna förskolan flera dagar i veckan, lunch på stan med jobbet , träffa en mammaledig kompis osv.

• the80girl

nej, jag är inte så social. Visst jag går på öppna förskolan ibland och träffar någon kompis ibland men jag var inte så supersocial innan jag fick barn heller. Thats me helt enkelt, tänker inte noja över det.-)

• piggen

När jag var hemma med sonen (i 20 mån) var vi ute i lekpark, öf, fika eller bjöd hem någon varje dag. Inte för att han skulle blir supersocial utan för att han var rastlös och gnällig och jag klättrade på väggarna.

• Strawbaby

Nu när ÖF äntligen har öppnat så går vi dit 2 ggr/vecka. Förutom det leker vi i lekparken där vi bor, där finns det barn i min sons ålder, och 1 dag i veckan går vi på minisim. Så just nu känns det ganska socialt, men visst har vi "ensamdagar" då vi bara är vi också.

Under sommaren när ÖF var stängd och många barn var på semester blev det många dagar då det bara var var vi...

Svar på tråden Är ni duktiga på att vara sociala med era banr under dagen och besöker ni öppna förskolan?