• Jeanette1986

Vad hette serien? gick i mitten av 90-talet. hjälp tack!

Var en ungdomsserie som handlade om en klass som var på klassresa tror jag. och huset som de bodde var ett skepp som det spökade på eller nåt. det började gunga och de blev sjösjuka så hände det konstiga saker. sista avsnittet var alla iaf tvungna att simma under vattnet för att komma ut.
    hette nåt med spök... kanske? blir galen, har funderat läääänge..

• Svar på tråden Vad hette serien? gick i mitten av 90-talet. hjälp tack!
  • Lindreas

Det där känner jag igen! Fast fan, jag har inte heller nån aning om vad det hette... :S

• Jeanette1986

blir tokig...tyckte den va sååå bra då. skulle vilja se om den fortf är bra :P

• Jeanette1986

JA den va det!! tack så mycket

• Sofiero

Skuggornas hus är helt rätt. RIKTIGT bra!!!

• mammatalman

Jag ÄLSKAR familjeliv.

• ciebie

skuggornas hus var så himla bra och spännande. kom i samband med rapport till himlen som också var så himla bra. jag hittade skuggornas hus för nedladdning för något år sedan. nostalgi till tusen!

• ciebie

ps skuggornas hus finns även som bok. den heter 7A (dansk författare tror jag)

• Jeanette1986

kollar lite på youtube, en spoiler som visar klipp från serien. den är läskig fortfarande tycker jag.....
    MÅSTE skaffa den på dvd

• Sofiero

En massa skådespelare "coming up". Hanna Ahlström, Gustaf Skarsgård, Jesper Sahlén osv.

• Elli47

Ja den kommer jag också ihåg, den var riktigt bra, minns att skeppet hette Pemba... Och Rapport från himlen var också bra, den köpte jag faktiskt på dvd för ett tag sen men har inte sett den.

Svar på tråden Vad hette serien? gick i mitten av 90-talet. hjälp tack!