• LolloLindberg

unga mammor se hit !

Hej hej jag heter Louise , har en son som blir 5 veckor på lördag . Vi bor i enköping , flyttar till sthlm 1 oktober och skulle vilja komma i kontakt med andra mammor . Vart i sverige du bor spelar ingen större roll , men gärna ha barn födda - 09 =) KRAM !

• Svar på tråden unga mammor se hit !
  • MammatillAlva

Hej!
    Jag är ungmamma och ensamstående här och bor i Norrköping. Har en dotter född 071019 som heter Alva. Själv fyller jag 18 år i november och är född 91.

Hur gammal är du Lollo? / Sanna

• elinamedtheo

Jag vet inte om jag räknas som ung mamma men jag är 22 Jag har en son född den 12:e maj och bor i sthlm.

• Sazee

Hej hej. Jag har en son som blir 1 vecka imorgon. :) Jag är 20 (född 89) och bor söder om sthlm, närmare bestämt Södertälje..

• saviar

fyller 22 och har en son på 4 månader.

• ToKar

Jag är 21, har en son på 5 månader och bor i upplands-bro om två veckor...

• MariaOMarkus

Här är en ung mamma som bor i sthlm,23 år  =) mn dotter är född 7 maj i år..träffar gärna fler unga mammor här i stan :)

Malou - Mi amor - Mi vida
  • nanale

Här är en till. född 88a och är ensamstående mamma till min son som är 6 månader!

• Tubens familjer

Hej hos oss på Tuben kan du komma i kontakt med unga föräldrar varje måndag!
    Vi har öppet för unga föräldrar och deras barn att komma hit och vara från kl 12-16.
    under hösten kommer det vara lite olika aktiviteter på agendan som babymassage, göra pins, trycka tröjor osv.
    eller så kommer man bara hit och pratar lite låter barnen leka!
    Vi finns i Centrala Farsta, Stockholm vägg i vägg med tunnelbanan!
    Tuben ungdomens hus!
    Komsi Komsi!

• Miraklet09

jag e 21 år och en dotter född 25 augusti (3v tidigare än beräknat) och bor i värnamo i småland (tösen e 3veckor imorgon =)=

• hadeel

En till ung mamma, 19 år och har en dotter på 5 månader och vi bor i sthlm! :)

• AlexiusMamma

Hej, jag är 21 och mamma till en pojk på 2mån. Bor i gbg med min sambo =)

Svar på tråden unga mammor se hit !