• majsing

Förstföderskor sommarbarn- Linköping3

Fikatråd för oss förstföderskor i linköping som har fött/väntar sommarbarn i år.
    Vi träffas ungefär en gång i veckan antingen på ett fik eller hemma hos någon.

Vi som hänger här är:
    20 apr- Majsing (Maja födde dottern Ylva)
    11 maj- Isabella (Bella födde dottern Tilde)
    2 juli- LisaPi (Lisa födde dottern Lily)
    5 juli- Hannas (Hanna födde dottern Alicia)
    2 aug- Emmpe030 (Emma födde sonen Lucas)
    6 aug- MiaÅRoger (Mia födde dottern Vilma)
    14 sep- thelifesaviour (Sanna)
    18 Sep- Elin Wideslätt (Elin)
    23 sep- Ceciliasplace (Cissi)

• Svar på tråden Förstföderskor sommarbarn- Linköping3
  • thelifesaviour
    emmpe030 skrev 2009-09-18 12:20:01 följande:
    oj förlåt. kl 4 natten till igår kom Nicole! vägde runt fyra kilo o va 52 lång! söt! trodde lisa skulle vidarebefodra mms
    Jag fick mms:et senare, en riktig liten sötnos! :D
  • emmpe030

undrar vad som händer i veckan?

• MiaÅRoger

jag kan nog på onsdagar ändå. det var så konstigt med babysången för det stod 9-11.30 på annonsen men när jag var där till 9 så var det drop in fram till 10 och sen fika kl 11-11.30 så jag skulle kunna hinna till Linköping till tolv eller ett ändå

• majsing

På tal om onsdag...
    Har vi bestämt något eller är folk sugna på att komma hem till mig?

• thelifesaviour
    majsing skrev 2009-09-21 09:08:10 följande:
    På tal om onsdag... Har vi bestämt något eller är folk sugna på att komma hem till mig?
    jag kommer gärna :)
  • majsing

Lite omflyttat för er som inte fått sms. Imorgon istället för onsdag. Hos mig klockan tolv.

• Ceciliasplace

Så nu börjar jag känna mig redo at röra mig. Jag har inte riktigt kontroll över alla amningskläder och grejer men skulle vara skoj att kankse försöka träffa er igen... Kanske nån fika nästa vecka på g eller? Kramen

• Ceciliasplace

Tänkte bara säga att min syster Jenny som säljer Alpnäring (kryddor,hudvård och hälsokost) bjuder hem till henne i Johannelund på måndag den 28/9 klockan 18:30 på en visning full av bra erbjudande. Man får en mingeltallrik på lite vad man kan göra med kryddorna... Vore jätte skoj om någon ville följa med och man får gärna ta med sig sin bebis, mamma, syskon, kompis eller ja ni förstår va.. ;)

Maila eller ing mig gärna om ni vill följa med.
    cissi_e_d@hotmail.com

Kramen

• MiaÅRoger

Hallå! JAg tycker det är lite dåligt med uppdatering här inne! Hur är det med alla?

Jag tycker det vore kul om alla ville koma ut till oss och hälsa på innan vintern. Iofs hoppas vi ju att vi snart ska flytta så då kanske ni kan komma till det nya huset istället.

• Ceciliasplace

Hej, är det några som läser här inne fortfarande... Tänkt kolla om någon går på babysim i linköping... Undrar när ni började (hur gammal bebben var) och vad man gör? Är det 120 kr för allt även ditt inträde...? Kramen

Svar på tråden Förstföderskor sommarbarn- Linköping3