• socute

uggs uggs uggs!!

Nu har jag en viktig fråga! Jag tänker införskaffa Uggs såhär till Hösten och fyra månader in på graviditeten så känns dom väldigt önskvärda!
    Jag satt nämnligen på H&M´s sida och skulle kika på mammakläder då jag såg en modell med Uggs. Dom såg så himla bekväma ut så nu vill jag ha ett par själv!!

Nu till frågan:
    Hur är dom i strl?

Jag har själv 37 . Ska jag ta strl 37 och hoppas på att dom passar elelr bör man ta en size mindre än man har? Dom ser rätt rymliga ut!

Vad tror ni?

• Svar på tråden uggs uggs uggs!!
  • elinamedtheo

Fast dom på h&m är inte ugg. Ugg är ett märke. Ville bara markera det. Däremot har shepard snygga skor som liknar Uggsen! Dom kostar mellan 750-1000.

• Samsmamma
    elinamedtheo skrev 2009-10-23 18:45:12 följande:
    Fast dom på h&m är inte ugg. Ugg är ett märke. Ville bara markera det. Däremot har shepard snygga skor som liknar Uggsen! Dom kostar mellan 750-1000.
    visst är det så, men nog kallar man stövlarna för uggs ändå, det var ju Ugg som var först. Precis som man kallade bärbara bandspelare för Walkman.
  • elinamedtheo
    Samsmamma skrev 2009-10-23 18:46:56 följande:
    visst är det så, men nog kallar man stövlarna för uggs ändå, det var ju Ugg som var först. Precis som man kallade bärbara bandspelare för Walkman.
    Visst gör man det men jag kände bara för att vara lite jobbig
  • Samsmamma
    elinamedtheo skrev 2009-10-23 18:55:31 följande:
    Visst gör man det men jag kände bara för att vara lite jobbig
    :)
  • High Heel Bitch

Frk Svår skrev 2009-10-23 18:39:11 följande:

High Heel Bitch skrev 2009-10-23 18:37:10 följande: Ahaa, inte äkta UGG men de kanske är fluffiga och gosiga iaf. De var ju iaf billigare.
    Nej nu förstår jag inte vad du menar riktigt? Här får du en länk där det står om EMU Australia märket, de var tydligen först med UGGsen!?
    www.have2have.se/group.asp
  • Agapi

High Heel Bitch skrev 2009-10-23 20:01:40 följande:

Frk Svår skrev 2009-10-23 18:39:11 följande:
    Nej nu förstår jag inte vad du menar riktigt? Här får du en länk där det står om EMU Australia märket, de var tydligen först med UGGsen!?www.have2have.se/group.asp
    fast som elinamedtheo sa så är ju UGG ett märke. De är därför man säger att de är de äkta uggsen. Sen finns de ju massor av märken i varierande pris och kvallite med samma typ av sko.
  • High Heel Bitch
    Agapi skrev 2009-10-23 20:08:38 följande:
    High Heel Bitch skrev 2009-10-23 20:01:40 följande: fast som elinamedtheo sa så är ju UGG ett märke. De är därför man säger att de är de äkta uggsen. Sen finns de ju massor av märken i varierande pris och kvallite med samma typ av sko.
    Förstår lite bättre men vilka är de absolut äkta då? Kallas de bara UGGS eller vad? Jag är i alla fall jättenöjd med mina, och jag kan inte tänka mig att de är någon skillnad på dem jämfört med de andra. Hittade fler som varit nöjda; stinalee.se/2008/november/ugg-australia.html
  • Agapi

High Heel Bitch skrev 2009-10-23 20:14:12 följande:

Förstår lite bättre men vilka är de absolut äkta då? Kallas de bara UGGS eller vad? Jag är i alla fall jättenöjd med mina, och jag kan inte tänka mig att de är någon skillnad på dem jämfört med de andra. Hittade fler som varit nöjda; stinalee.se/2008/november/ugg-australia.html
    de på bilden är äkta uggs.
  • High Heel Bitch
    Agapi skrev 2009-10-23 20:33:30 följande:
    High Heel Bitch skrev 2009-10-23 20:14:12 följande: de på bilden är äkta uggs.
    Vad är det för skillnad på dem? Är det att det är en söm utanpå?
  • Agapi

High Heel Bitch skrev 2009-10-23 20:51:42 följande:

Vad är det för skillnad på dem? Är det att det är en söm utanpå?
    de ar ett annat marke. Ingen aning om hur de andra markerna ser ut da jag inte har nagra egna, men de kan ju vara allt mojligt som skiljer. Material, hur de ar gjort osv.
  • ajeppson

HEJ! Jag undrar om någon av er vet skillnaden på W ugg classic mini & ugg classic mini??

Står W för att det är vintermodellen? Jag har läst att det finns en vår/sommar-modell och en höst/vinter-modell.

otroligt tacksam för svar

Svar på tråden uggs uggs uggs!!