• Anonym (Orolig)

Blodig flytning efter sex

Har märkt att jag den senaste tiden har fått en ljusrosa (mycket ljus) flytning ca ett dygn efter sex. Har hört talas om att kontaktblödningar kan vara ett tecken på livmoderhalscancer. Är det att anse som kontaktblödning när den rosa flytningen kommer så långt efteråt? Är det någon som har liknande erfarenheter? Har ni fått någon diagnos.

• Svar på tråden Blodig flytning efter sex
  • Anonym (1978)

Hade också blödningar efter sex och det visade sig att jag hade cellförändringar. Behövde dock aldrig göra ngt åt dessa utan de försvann av sig själv, så det behöver ju inte tvunget vara allvarligt!

• Anonym (Orolig)

Hur länge hade ni blödningar innan ni sökte för det? Jag har märkt av dem sedan i höstas. De har dock kommit mer frekvent den senaste tiden.

• Anonym (Orolig)

"Puffar"

• Anonym (1978)

Jag minns inte riktigt för det var rätt många år sedan, men jag skulle tippa att det var 3-4 månader. Hade min pojkvän på distans då så vi träffades inte så ofta och hade följaktligen inte sex så ofta.

Men oroa dig inte för mycket nu utan gå och se vad de säger!

• aleksa98

såååå underligt detta e.... jag satt o snacka med min vännina igår om vf jag kan få lite blod efter sex. När jag torkar mig så kan det vara lite blandat på pappert o jag hade ingen aning om vad det kunde tänkas vara men jag läste nu att om han stöter till livmodertappen o då fattar jag, antagligen så har min livmodertapp sjunkit efter graviditeterna, för jag får alltid ont nästan under samlag o det e för att han stöter till livmodern, men man kanske skulle kollat sig ändå?

• Anonym (samma)

Jag hade blödningar i flera månader innan jag kollade mig. Kanske t o m upp till ett år, minns inte riktigt. Men länge var det..

• Anonym (Orolig)

Hur länge höll era blödningar på? Jag kan ha rosa-skiftande flytningar i två-tre dagar efter sex, fast då har i regel den första rosa flytningen kommit efter några timmar upp till ett dygn efter. Jag har aldrig sett att det har blivit rosa på papperet om jag har gått på toa direkt efter.

• Anonym (samma)

Jag blödde nog ett par dagar. Bara lite, men det sved lite ibland när jag kissade också. Oroa dig inte för mycket i onödan (vet att det är svårt), men försök.. *kram*

• Anonym (samma)

Vi blev gravida efter vi gjort IVF. Att vi var tvungna att genomgå IVF:en berodde mestadels på att min sambos små simmare inte var tillräckligt många och simkunniga... {#lang_emotions_wink}

Svar på tråden Blodig flytning efter sex