• vickey

bf om 13 dagar nu är det Panik här

var jätte rädd från början men de la sig ganska mycket efter som tiden gick o aurora samtal, men nu allt som det börjar närma sig mer igen börjar jag känna paniken växa. Speciellt eftersom telefonen ringer och folk frågar om jag känner något m.m.
    Hur lätt är det och säga ah jag känner :) ,vet ju tusan inte vad jag ska känna då det är första barnet,men har god lust att säga ah och jag ska till bb nu ,bara för att få tyst på tjötandet.
    Är rädd ,för att sluta andas,svimma, dö . och att man tappar kontroll (då jag vill ha full kontroll). även att de ska bli nåt med liten...

nu får det gärna sätta igång så jag inte behöver gå o oroa mig...

• Svar på tråden bf om 13 dagar nu är det Panik här
  • challe 1

när det väl sätter igång tror jag att du känner vara lugn och samlad. 13 dagar innan och folk har redan börjat tjata? jag tycker det är lite fräckt. Även om dom bara är nyfikna och vill väl. som sagt. när det väl sätter igång kommer du märka det. Och då kommer du snart ha din bebis hos dig.

• vickey

mm tjatandet börjat tidigt... är såå trött på det...

• challe 1

slå bort deras kommentarer. du behöver ju inte svara i telefon heller. det brukar jag inte alltid göra. ibland behöver man vara för sig själv.

Svar på tråden bf om 13 dagar nu är det Panik här