• Sammi

Blivande pappor 09 Del 4

Hej!

Det dog lite efter del 3 men jag tyckte att tråden var bra så jag startar upp den igen! :)

Jag gissar att det är många som skrev i förra tråden som redan har fått era små nu. För mig är det dags den 14 aug, alltså om två veckor! Det är väldigt spännande men det är segt att gå runt och vänta hela tiden. Min fru är extremt rastlös nu och kan inte sova men förhoppningsvis är det på G snart! Hur går det för er? Har ni fått än eller när ska ni få?

• Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 4
  • bluejensy

Tjena!

För mig o min fru är det beräknat till den 25 september :) Vi båda längtar tills det är dax då man får se vem h*n är? Vi har inte tagit reda på om det blir pojk eller flicka. Frugan skulle vilja veta men jag tycker det kommer bli så häftigt den dagen då bebisen kommer o få se det då. Frugan har två tjejer 9 o 11 år sedan tidigare förhållande.
    Har Ni tagit reda på om det blir pojk eller flicka? Ville ni båda veta eller inte?

Ha det bra!

• Sammi

Vi har inte tagit reda på könet även om det vore praktiskt vid alla förberedelser, inköp av kläder och så. vi tycker iallafall att det är roligare att få en överraskning!

• ikli
    bluejensy skrev 2009-07-31 15:19:55 följande:
    Tjena!För mig o min fru är det beräknat till den 25 september :) Vi båda längtar tills det är dax då man får se vem h*n är? Vi har inte tagit reda på om det blir pojk eller flicka. Frugan skulle vilja veta men jag tycker det kommer bli så häftigt den dagen då bebisen kommer o få se det då. Frugan har två tjejer 9 o 11 år sedan tidigare förhållande.Har Ni tagit reda på om det blir pojk eller flicka? Ville ni båda veta eller inte?Ha det bra!
    Halli hallå, inte för att jag väntar på min 09:a för hon kom i mars men alright. Vi försökte ta reda på kön med våra två första men det gick åt skogen. Det fungerade den här gången dock. Inte för att det har varit viktigt, i vilket fall inte för mig, men min fru tyckte det var lite skoj att veta innan. Vi bestämde ändå att inte berätta för någon annan.
  • Rille83

Tjibbi, jag ska bli pappa den 14 augusti och det ska bli jätte kul :) fast har inte tagit reda på könet ännu, men det spelar ingen roll va de blir. Blir bara en bra överraskning.

• ikli
    Rille83 skrev 2009-08-06 22:07:37 följande:
    Tjibbi, jag ska bli pappa den 14 augusti och det ska bli jätte kul :) fast har inte tagit reda på könet ännu, men det spelar ingen roll va de blir. Blir bara en bra överraskning.
    Augusti är en bra månad. Tre av fem hos oss är födda i augusti , 11, 21 och 24.
Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 4