• Fru O Mamma Kokkonen

Snart börjar vi IVF - Processen..

Det är inte alls så länge kvar.. är rätt så nervös.. men jag har varit ofrivilligt barnlös i över åtta år nu.. Skulle gjort IVF i förra förhållandet med.. men så blev det inte.. Nu är jag här/där igen, fast på riktigt..

Å under tiden finns det så mycket tankar som gnager.. "Jag blev gravid på första försöket", "Ska inte Katja har barn snart", frågar någon min mamma.. "Ååå jag har försökt bli gravid i tre månader, inget händer, vad är fel?"..

Ja... alltså.. jag vet inte vad jag vill ha skrivet med inlägget.. men hoppas att IVF kommer att lyckas för oss..

Finns så mkt att ventilera.. men ibland är det kanske bäst att vara tyst....

Kanske dags å sova med.. men med Reumatismen så vill inte alltid kroppen det huvudet vill.. hihi..

• Svar på tråden Snart börjar vi IVF - Processen..
  • Lisa 81

Hej vi ska också snart börja våran behandling. i Linköping nästa vecka. vecka 32 kommer de tillbaka från sin semester, så kunde man höra av sig när man ville efter det att mensen kommit. vet att den kommer igång någon dag i nästa vecka. så snart börjar vi behandlningen. 

• Musche

Hej,

Hur lång tid är det på IVF hos er?
    Här i sthlm är det 1 år 6 mån......

/M
    Lisa 81 skrev 2009-07-29 15:50:28 följande:

Hej vi ska också snart börja våran behandling. i Linköping nästa vecka. vecka 32 kommer de tillbaka från sin semester, så kunde man höra av sig när man ville efter det att mensen kommit. vet att den kommer igång någon dag i nästa vecka. så snart börjar vi behandlningen. 
Svar på tråden Snart börjar vi IVF - Processen..