• Perniilla

Unga föräldrar som vill fika och umgås i Stockholm

Hej!

Jag är en trevlig och glad tjej på 18 år som har en underbar son på ett och ett halvt år. Jag är ensamstående och söker nya vänner i Stockholmsområdet.

Jag vill träffa unga föräldrar som vill ta en fika, en promenad eller gå till lekparken, bara umgås och prata.

Hör gärna av er!

• Svar på tråden Unga föräldrar som vill fika och umgås i Stockholm
  • elinamedtheo

Jag vet inte om jag räknas som ung, jag är iaf 22 men en son på två månader :) Hänger gärna med om det blir träff :) Blir ju väldigt ensamt om dagarna, speciellt nu när min sambo desutom jobbar på öland!

• josch

Jag är 22 år och har en dotter på 11 månader, vore trevligt att lära känna likasinnade!

• Perniilla

Hej! Jag är jätte ledsen att jag inte har svarat, jag har inte suttit nånting vid datorn alls, men jag ses gärna om ni fortfarande vill och kan. Ser att några av er bor i Södertälje, har ni möjlighet och ork att ta er in till stan?

• Tessan89

Hej! Jag är 20 år och har en son på 3 år och fick en till liten kille för 3 veckor sedan =) Träffar gärna andra som är i ens ålder med barn =)

• NADA

Hej, jag är 20 år och har en dotter på 4månader.. Har inte allt för många vänner med barn i min närhet. skulle vara kul med lite nytt folk :)

• Topcom

Jag har en son på tre månader och är kind of jävligt ensam på dagarna.. har ingen polare som har barn, så det vore roligt att snacka med folk som inte är dinos ^^ Adda!! labaamba@hotmail.com

• HeartsOnFire
    Tessan89 skrev 2009-08-27 18:48:20 följande:
    Hej! Jag är 20 år och har en son på 3 år och fick en till liten kille för 3 veckor sedan =) Träffar gärna andra som är i ens ålder med barn =)
    Hej!
    Jag såg att vi bor i samma ort.
    Går din äldsta på dagis? Isf vilket?
    Jag är 23 år och har en son på 1½ år.
  • Tubens familjer

Om du vill träffa andra unga föräldrar så kan du komma hit till Tuben, ungdomens hus på måndagar kl 12-16.
    Under hösten kommer vi att ha massor av aktiviteter, babymassage, babyrythmik, tröjtryck och mycket annat...
    Annars är det bara att komma och ta en fika och hänga med oss och snacka lite!
    Titta in!
    Ylva och Carro

• Tessan89
    HeartsOnFire skrev 2009-09-05 00:06:22 följande:
    Hej!Jag såg att vi bor i samma ort.Går din äldsta på dagis? Isf vilket?Jag är 23 år och har en son på 1½ år.
    Hej!
    Ja min äldsta går på pysslingen, ribby har precis bytt dagis när vi flyttade =) innan gick han på parks förskola.. Går din på dagis?
  • HeartsOnFire
    Tessan89 skrev 2009-09-11 14:23:08 följande:
    Hej! Ja min äldsta går på pysslingen, ribby har precis bytt dagis när vi flyttade =) innan gick han på parks förskola.. Går din på dagis?
    Okej. Ja min son har nyligen börjat på Nytorps förskola.
  • Tessan89

Jaha okej är det bra där?
    Vart ligger den?

• HeartsOnFire
    Tessan89 skrev 2009-09-11 15:17:45 följande:
    Jaha okej är det bra där?Vart ligger den?
    Ja det tycker jag. Den ligger på Björnvägen.
    Vart ligger Pysslingen?
  • Tessan89

På huggarvägen.. vart i vh bor ni?

• HeartsOnFire
    Tessan89 skrev 2009-09-11 19:30:22 följande:
    På huggarvägen.. vart i vh bor ni?
    Okej.
    Vi bor nära Din Mat, ni då?
  • Tubens familjer

Vi har öppet för föräldrar upp till 25 år!
    så du är inte för gammal!!!

Svar på tråden Unga föräldrar som vill fika och umgås i Stockholm