Vad göra när lillkillen drar i snoppen hela tiden?
Har en kille som snart fyller tre o som blivit torr för ett tag sen.
Nu går han o drar sig i snoppen hela tiden, överallt.
Vad ska man göra? Låtsas som inget o låta han hållas eller säga nåt?
Har en kille som snart fyller tre o som blivit torr för ett tag sen.
Nu går han o drar sig i snoppen hela tiden, överallt.
Vad ska man göra? Låtsas som inget o låta han hållas eller säga nåt?
Min son är snart 4 år och drar i snoppen, men mest hemma, aldrig när vi är ute eller liknande,, om han inte är jätte kissnödig....
Låter han göra det, enligt bvc sköterskan är det bra att de gör så pga förhuden , så han får dra bäst han vill, men då ska det göras i han rum :)
Alla småkillar jag känner gör eller har gjort såhär. Känner inte så många småtjejer, men min dotter har inga problem med att pilla sig i snippan hon heller. Jag tror att det bara är att låta dem hållas och köra med lite trevlighetsregler som när man faktriskt ska låta bli, t.ex. vid matbordet. Det är ju trots allt inte så vanligt med 15-åringar som gör såhär, så våra små växer nog ifrån det...
Håller med övriga... Låt han pilla och dra, det hör till...
Om han får dra helatiden kommer han en dag att dra för länge och då tjohejsan... nog får man dra men hur ska man då göra så det inte drar för länge? En 3 åring som får i misstag en orgasm med snoppen låter lite för tidigt tex.
Om han får dra helatiden kommer han en dag att dra för länge och då tjohejsan... nog får man dra men hur ska man då göra så det inte drar för länge? En 3 åring som får i misstag en orgasm med snoppen låter lite för tidigt tex.
Tja förklara att man gör det när man är ensam. Han gör det väl för att det känns ju lite kul att dra i den.
Tråd från 2009..
Men för att svara dig så får inte så små barn inte orgasmer på ett sexuellt sätt. De får orgasmer som gör dem avkopplande och oftast lugnande. Klart det känns skönt för dem men inte som för oss vuxna.
Man berättar att man tar sig på snopp/snippa när man är själv för att det är privat.
Detta är från en barn psykolog från viföräldrars barntidning.