• Ambi86

"Unga" Uppsalamammor hösten och vintern 08/09 del 4

Nu är det dags att starta en ny tråd igen eftersom den gamla stängs idag.
    Det har varit dålig aktivitet i den senaste tråden så bättring nu tjejer ;) Kanske finns det fler tillfällen för fika och annat nu till sommaren? :) Eller mindre om alla reser bort. Vilket som så lever denna tråd vidare.

Jag lägger upp samma lista med mammor och bebisar som i förra tråden, har det tillkommit någon så säg till.

Ida-> Gabriel (12 sept)
    Jessica-> Alexander (16 Okt)
    Malin-> Jonathan (18 Okt)
    Viktoria-> Albin (23 Okt)
    Li-> Evelyn (25 Okt)
    SaraEu-Viktor (26 Okt)
    Maja-> Lea (29 Okt)
    Emelie-> Noah (5 Nov)
    Linn-> Liam (8 Nov)
    Alexandra-> Dominic (11 Nov)
    Johanna-> Lucas (14 Nov)
    Maria-Oliver (21 Nov)
    Emma-> Elvira (30 nov)
    Denise-Charlotta (6 dec)
    Anna-Alexander (6 Dec)
    Johanna-> Nova (19 Dec)
    Emelie->Vilja (27 Dec)
    Tammi-> Elina (15 feb)
    Erika-> Kian (22 feb)
    Malin-> Isabell (4 mar)

Vår gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-43/m42565058.html

• Svar på tråden "Unga" Uppsalamammor hösten och vintern 08/09 del 4
  • Ambi86

Emelie: Åhh, så söta de är :) Måste erkänna att man blir lite sugen själv. Ska nog inte visa för Fredrik för vi har nog varken plats eller tid för en hund till tyvärr. Han var bra sugen på ännu en för ett tag sen.
    Låter som en bra idé att träffas på Gränby. Vi är på om det blir en dag som passar. Kan inte hela nästa vecka men veckan efter det skulle passa bra. Min sista mammalediga vecka på ett halvår :( Skulle vara kul att hinna med en fikaträff till innan jag börjar.

• vickitoria

Hej tjejer! Nu var det sjukt längesen jag var in här och kika så jag har inte en chans att hinna läsa allt! Hur är det med alla? Träffas ni fortfarande och fikar? Skulle vara kul att följa med nåndag och se hur stora alla bebisar blivit!

Sjukt söta valpar Emelie! Jag och min sambo är båda lite galna i staffar Planen är att köpa en så småningom men vi måste få det att funka med jobb också! Men den dagen vi har löst det så ska vi absolut hålla utkik efter valpar hos er!

• gravid85

Hej, har varit bortrest hela sommaren men nu är vi tillbaka i Uppsala (har t.o.m. börjat kalla det hemma haha). Två veckor kvar på föräldraledigheten så jag har lite separationsångest :)

Skulle gärna ses nästa vecka om det är någon som är sugen, kan alla dagar än så länge men föreslår tisdag. Någon som vill ses?

Kram Erika och Kian

• Jessica Lindell

Hej hej :) de va ett bra tag sedan jag coskå va här inne. Men någon träff på G snart elelr?? :)

• Iore84

Halloj!
    Jag har en Me and I visning den 16 september kl 18.30 hos mig i Alunda.
    Ni får gärna komma ta med en vän om ni vill.

Ha en bra dag! Kram

• Ambi86

Erika: Jag förstår att du har separationsångest! Jag har 1,5 vecka föräldraledighet kvar och nu börjar det kännas jobbigt :S

Jag är gärna med på en fika nästa vecka men tyvärr kan jag inte tisdag. Tror att jag kan alla andra dagar. Iaf som det ser ut nu.

Malin: Vi kommer gärna men jag måste se hur det ser ut den dagen lite längre fram innan jag definitivt kan säga att vi kommer.

• Flurpen86

Malin- Vi kommer gärna till er den 16:e. Om inget händer innan dess vill säga.

Vi är gärna på å fikar i veckan. Kan tyvärr inte måndag eller tisdag. Men resten av dagarna går bra.

• Iore84

Kul kul, ni får gärna komma om det passar er!

Vi hänger också med om det ska fikas. :) Ska ev till Åland på torsdag annars kan vi nog alla dagar.

• Iore84

Onsdag fungerar för oss. Tid och plats?

• gravid85

Någon som vill ses imorgon fast vi inte bestämt tid/plats ännu?

Jag föreslår stora torget kl 13.00

• Iore84

Vi har inte haft en bra natt här så jag är alldeles slut.
    Jag hänger gärna med en annan dag men känner inte att jag orkar stressa in nu.

ses en annan dag.

• gravid85

Antar att det inte blir något idag eftersom ingen har svarat att de kan sen igår.

• Jessica Lindell

Jag har inte varit här inne på ett tag så jag har missat lite. Någon som bestämt något nästa vecka`?

• Liimpaan

Gud måste gå in här oftare nästa gång det är träff så ska vi komma :D hoppas alla mår bra

• Jessica Lindell

Någon fika snart? Nu var de länge sen jag var med, så de skulle vara kul :)

Svar på tråden "Unga" Uppsalamammor hösten och vintern 08/09 del 4