• elinamedtheo

Fikaträff i norra sthlm?

Jag fick en son den 12:e maj och var först ut i min vänskapskrets att få barn och skulle gärna vilja lära känna andra "unga" tjejer med barn. Och speciellt nu när min sambo ska åka till Öland den 10:e juli pga jobb så kommer det bli väldigt ensamt. Söker självklart vänner man kan umgås med innan och efter det :) Jag är i alla fall 22 år, bosatt i Åkersberga, har en son som heter Theodore som blir sex veckor på tisdag.
    Man kan ju ta promenader vid djurgården om det skulle vara fint väder, ta en fika osv. Bara umgås och lära känna varann och byta erfarenheter :) Det spelar väl egentligen ingen roll hur gammal du/ni är utan mer att man har något gemensamt men det har man ju oftast när man har barn så :)
    Ja, hoppas det är någon som norpar :) För annars kommer det bli väldgit ensamt för mig i sommar :(

• Svar på tråden Fikaträff i norra sthlm?
  • fiskbullen

Hej hej :)

Jag bor i Vallentuna och har en liten grabb på 6 månader. Är 19 år, och tycker att dagarna hemma kan bli lite sega ibland. Hänger gärna med på en promenad eller fika :)

• elinamedtheo

Men vad roligt :) I sånt fall kan man kanske mötas i täby, det är ju typ halva vägen :) Jo dagarna kan bli väldigt trist! Nu är min sambo hemma men han börjar jobba igen i juli som sagt och då kommer det bli trist!

• fiskbullen

ja men gärna :D det går ju snabbt m. roslagsbanan. Inboxa gärna mig när du har tid :)

• tjejen89

Hej! jag är en tjej på snart 20 år som fick en liten tjej den 29 maj, det blir väldigt ensamt på dagarna och med tanke på att föräldragruperna startar till hösten o min kille jobbar hela dagarna! jag är väldigt sugen på att träffas bor på hägerstensåsen o tar mig lätt var som helst :D
    Vi flyttade från norrland förra året så jag har inte hunnit skaffa några vänner så det skulle vara väldigt roligt att skaffa några nu när man har tid ;)

• elinamedtheo

Jo men exakt :) Min föräldra grupp startar oxå till hösten så det blir ensamt!
    Jag har oxå bott i norrland, vart någonstans är du ifrån?
    Vad heter din dotter?
    Men pm mig så får vi trixa till så man kan ses för det är ju som sagt väldigt ensamt!

Svar på tråden Fikaträff i norra sthlm?