• lottie88

när kommer mensen tillbaka???

efter ett missfall.. de har gått 5 veckor imorrn.. Och mensen ahr inte kommit.. men däremot ömma bröst och lite illamående ibland... Är de mensen som kanske är på väg eller är ja som jag tror gravid igen även testet visar negativt (inte morgonurin)..

• Svar på tråden när kommer mensen tillbaka???
  • Tingeling83

Kan vara jätteolika från fall till fall.För en del kommer det igång direkt, för en del tar det lång tid. Jag blödde pyttelite i stort sett konstant i fem veckor. Sen har det satt igång men nu med oregelbunden mens.
    Men jag läste om nån här som fått igång mensen precis som vanligt direkt e missfall. Så tyvärr är det "bara" att vänta o se...

• lottie88

funderar på att göra ett nytt test med morgonurin å se va de visar.. vill inte lita på de testet alltså.. för sist gjorde ja ett test på dagen å visade negativt.. nårra dagar efter gjorde ja test morgonurin å plussade.. .. detta var mitt andra missfall.. å förra gången kom de igång som vanligt.. så tänkte bara:S

• mih78

Ja, jag undrar också hur lång tid det tar.

Jag har precis fått missfall (söndag 7/6) och hoppas att den kommer igång snart så vi kan försöka igen.

• KickiHH

Fickefter missfallet en kort mens på två dagar efter 4 1/2 vecka och 4 veckor efter det var mensen som vanligt igen

Svar på tråden när kommer mensen tillbaka???