Bästa spel för tillfället?
Ja vilket är det bästa spelet förtillfället och vad väntar du på?
Ja vilket är det bästa spelet förtillfället och vad väntar du på?
Men kära folk, har ni glömt vårat älskade World Of Warcraft? :)
har faktiskt lyckats undslippa wow :) funderar dock att införskaffa CS igen :)
BF2, BF1942 åker fram i mellan åt och sentimental spelar med polarna ^^
Annars blir det inte mycket spel nu förtiden, lagt ner WoW och allting annat, dammar av lite hederliga Red Alert2 när man får tid över :)
Rockband och Guitar Hero, räknas det som spel? ... men precis som Knox kör jag BF2 och BF1942 ibland, även det av sentimentala skäl :)
Sonen jobbar hårt på att försöka intressera mej för WoW, han har en massa 80-gubbar, men fast jag har levlat upp några gubbar en bit så har jag inte sett faschinationen.
Själv spelar jag inte så mycket längre, tröttnade på first person shooters nånstans vid HL2 och dessutom vill jag inte uppmuntra sonen till rent pangpang. Han får spela CS men det satt rätt hårt åt. Är det fel? Krig är rätt osympatiskt egentligen, eller hur? Inte för att jag är jesus, och jag snöade in rätt bra på Doom och Quake. Spelade rätt mycket Red alert då jag var pappaledig med sonen. Men nånstans är det rätt sjukt att spel och döda hänger ihop. OK, Darwin, de som gillade att slåss har överlevt osv men ändå?
Det blir lite Guitar Hero, lite Rocket Mania, Yatzy och Mah jong och sånt. Tidsfördriv, flämta ut ett tag efter jobbet.
Nu kommer jag sätta mig med ett spel från min ungdom, B17 - flying fortress på en amiga 600 som jag precis köpte in från en granne =)
Så dagen kommer att andas nostalig till 200%
Var kanske lite OT men men ;)
Just är Wolfenstein på PC grymt mäktigt!
"Förr skröt man (jag och mina polare) om man klarade att trixa med bollen 200ggr. Dagens barn skryter om hur grymma de är i Guitar Hero."